Vraag

kontvingeren...

  • 24 January 2023
  • 8 reacties
  • 653 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en ik vind kontvingeren leuk maar ik heb een vraag ik denk altijd dat ik de enige ben dat het doet en ik vind mezelf dan raar maar ik vraag me af doen meiden het ook? Of hebben jullie ook aparte leuke dingen dat jullie doen en leuk vinden? 

 

(Jongen 14 jaar)


8 reacties

Badge +1

Ik doe het soms. (Jongen btw) alleen niet vaak

Badge

Waneer doe je het? 

 

en waar want ik zoek ook nieuwe leuke plekjes voor miss het beter te kunnen doen

Meisjes kunnen het zeker doen maar zij hebben geen prostaat zoals jongens en daarom voelt het anders. Jongens kunnen er seksueel door gestimuleerd worden en zelfs klaarkomen zonder de piemel erbij aan te raken. 

Ik doe het ook geregeld maar meestal gewoon thuis. 

Badge

Meiden kunnen jullie er door squirttren?

 

Badge

ik doe het ook, is heel normaal. Ook kan je dit met je vrienden bespreken want die doen het waarschijnlijk ook gewoon. Is heel normaal in de puberteit.

Meiden kunnen jullie er door squirttren?

 

Ik ben geen meisje maar zoals ik erover gelezen heb kunnen sommige meisjes squirten door in de vagina te gaan en naar de g-spot te zoeken en deze te stimuleren. Of dit ook via de anale weg kan weet ik niet eigenlijk..

Miss meisjes hier die het geprobeerd hebben? 😉

Badge

Meiden kunnen jullie ons helpen?

 

Heb je dan niet dat je vinger bruin je kont uit komt, heb ik 1x gehad en heb toen een buttplug gekocht. Is echt fijn tijdens het rukken.

Reageer