Vraag

kontvingeren

  • 1 September 2020
  • 9 reacties
  • 1711 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey hallo kontvingert hier iemand, en zou je je hele hand in je anus kunnen krijgen en hoe? 


9 reacties

Badge

Ja ik doe t vaker, als je je hele hand wilt moet je je ontspannen en eerst beginnen met een vinger en dan steeds eentje meer uiteindelijk kan je dan n paar vingers en als je t vaker doet past je hele hand. Tip: gebruik genoeg spuug of iets dat glijd

Ja ik doe het vaak maar ben niet lenig zat om mijn hele hand erin te krijgen maar probeer 't wel steeds gebruik vaak gwn grotere dingen

Reputatie 3
Badge +4

Zou een vuist uit eindelijk ook kunnen

Een vuist past er zijn zelf mensen waarbij er 3 vuisten in passen maar dat is wel super extreem. Bij mij pas er 1 vuist in. 

Het is een kwestie van veel oefenen en rustig aan doen steeds een beetje groter met genoeg glijmiddel.

Je kringspier wordt dat steeds leniger. Het is eigenlijk net als het leren van bijvoorbeeld de split je moet rekken tot je steeds verder komt

Reputatie 3
Badge +4

Een vuist past er zijn zelf mensen waarbij er 3 vuisten in passen maar dat is wel super extreem. Bij mij pas er 1 vuist in. 

Het is een kwestie van veel oefenen en rustig aan doen steeds een beetje groter met genoeg glijmiddel.

Je kringspier wordt dat steeds leniger. Het is eigenlijk net als het leren van bijvoorbeeld de split je moet rekken tot je steeds verder komt

Vind jij het geil

Reputatie 3
Badge +1

Kleeft veel poep aan vingers

Reputatie 3
Badge +4

Kleeft veel poep aan vingers

Als je er voor een anus douche neemt niet volgens mij 

@Seyma  Vind je dat opwindend?

Hi Peoplelover,

 

als je uitgebreide info zoekt over fisten kun je kijken op:

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/sekstechnieken/kinky-seks-en-fetisj/fisten-vuistneuken

Hieronder een gedeelte van bovenstaande artikel:

- begin quote

Fisten of vuistneuken

Fisten, ook wel vuisten, vuistneuken, fistfucking (FF) of handballing genoemd, betekent anaal neuken met je hele hand. Fisten kan schade toebrengen aan je anus en darmwand. Wees dus voorzichtig en gebruik extra veel glijmiddel op siliconenbasis.

Basisprincipes van fisten

Fisten of vuistneuken is een sekstechniek die veel voorzichtigheid vereist, omdat je de darmwand kan beschadigen. De term vuistneuken is misleidend: fisten hoeft namelijk niet met gebalde vuist. Een veelgebruikte techniek voor fisten is een pijlvormige hand met gestrekte vingers.

Algemene tips voor fisten

Bij fisten loop je het risico om je partner te verwonden. De darmwand is erg kwetsbaar. Forceer nooit en blijf alert op signalen van elkaar. Vraag tussendoor hoe het gaat.

Fisten voor beginners

Vooral als je weinig ervaring hebt, is het heel belangrijk rustig en langzaam te beginnen. Dit geldt zowel voor de top (de actieve partner) als de bottom (de passieve of ontvangende partner).  

  • Begin met één vinger en bouw rustig vinger voor vinger op
  • Houd de vingers langere tijd rustig in de anus. Zo went de anus aan de druk en ontspant de binnenste kringspier
  • Oefen met diepe in- en uitademing met je partner. Zo ontspan je als bottom gemakkelijker. Beweeg op de uitademing de vingers langzaam naar binnen
  • Veel mannen hebben moeite om de knokkels van de hand binnen te krijgen. Forceer dit nooit
  • Als het glijmiddel roze kleurt, betekent dit dat je partner een beetje gebloed heeft. Neem een pauze. Stop met fisten als er meer bloed vrijkomt

Anaal spoelen voor fisten

Als je gefist wordt, zorg er dan voor dat je je anus goed leeg is. Dit kun je doen door vooraf te spoelen. Hierdoor heb je meer ruimte in je darm. Anaal spoelen verkleint de kans op ongemak tijdens het fisten, maar kan wel het risico op overdracht van soa's en hiv vergroten.

Glijmiddel bij fisten

  • Zorg voor ruime hoeveelheiden glijmiddel. Onvoldoende glijmiddel gebruiken is zeer onprettig en verhoogt de kans op beschadiging
  • Siliconenglijmiddel is het beste geschikt en het veiligste glijmiddel voor fisten
  • Gebruik geen olie of vet, zoals het bakvet Crisco. Dit tast latex handschoenen en condooms aan, waardoor je ondanks gebruik van condooms of handschoenen toch risico op hiv en andere soa's loopt. Resten van olie en vet blijven lange tijd achter, tot een dag na gebruik
  • Gebruik je wel vettige glijmiddelen? Koop dan van tevoren non-latex condooms en handschoenen. Deze bestaan niet uit latex, maar bijvoorbeeld uit polyurethaan of polyisopreen dat wel tegen olie- of vetachtig glijmiddel kan

Risico’s op hiv en hepatitis bij fisten

Hoe voorzichtig je ook bent, bij fisten ontstaan altijd kleine beschadigingen van de anus en endeldarm. Hiv en soa's als hepatitis B en hepatitis C worden gemakkelijk door bloed overgedragen. Niet alleen de bottom, maar ook de top loopt risico bij fisten. Onder je nagels kunnen kleine, onzichtbare wondjes of huidbeschadigingen zitten, waardoor soa’s binnendringen.

  • Draag daarom altijd handschoenen bij fisten
  • Fist nooit verschillende mannen met dezelfde handschoen. Gebruik bij elke nieuwe partner een nieuwe, schone handschoen
  • Was je handen en onderarmen grondig met water en zeep om vuil en (vettig) glijmiddel te verwijderen
  • Gebruik één pot of fles glijmiddel per sekspartner en deel deze nooit

 

Verder kun je op de website nog info lezen over de volgende onderwerpen in relatie tot fisten:

  • Hiv-positief en hepatitis B
  • Drugs bij fisten
  • Koorts of buikkramp na fisten

- einde quote

 

Verder kun je kijken op:

https://mantotman.nl/nl/persoonlijk-advies/hiv-en-soa-adviezen/risico’s-verkleinen/sekstechnieken/fisten

 

wil je alleen meer weten over anaal vingeren kijk dan op:

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/seks-de-praktijk/sekstechnieken/vingeren

 

Btw, ik heb de info van een site die ik ken (ja, ik val op jongens en ben gay) en ik snap ook dat fisten niet alleen tussen jongens/mannen kan, maar natuurlijk ook tussen meisjes en meisje/jongen etc. Volgens mij is de techniek wel vergelijkbaar.

 

Fisten is niet mijn ding, ik heb er niks mee, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb wel seks met jongens en kan wel genieten van anale seks/neuken versa, maar een vuist is mij ff te.

Ik vind het wel belangrijk dat als iemand het wel wil proberen dat die dan over de juiste informatie beschikt, zodat er geen onverwachte dingen gebeuren, in de zin van hygiëne en veiligheid. Vandaar mijn bijdrage aan dit topic.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer