Heyyy ik masturbeer wel eens maar als ik dat doe dan heb ik opgegevend moment dat ik heel erg ga trillen en dan kan ik niet meer verder dan stop ik ff en dan ga ik later weer door ik weet niet zeker of ik dan ben klaargekomen kan iemand mij helpen? Hoe kan ik het ook lekkerder maken ik ben een meisje btw
Hey
Ik ben zelf een jongen, als ik klaarkom ga ik ook trillen en kreunen.. Geeft het op dat moment wel een lekker gevoel?
Als jongen voel je een soort gevoel alsof je heel erg moet plassen, soms ga je ook trillen of kreunen. En er komt (als je het al hebt) sperma uit je penis. Als vrouw is dit denk is soortgelijk maar weet niet zeker.
Mijn ex vriendin had dit ook zei dat het dan zo gevoelig was dat ze even niks kon en klaarkomen heb je in meerder soorten schijnt een jonge alleen maar een
Heyyy als ik klaarkom ga ik niet trillen bij mij trekken al mijn spieren samen en daarna even rustig tot adem komen maar ik weet zelf niet ik denk als het een lekker gevoel geeft dat het dan jouw manier is iedereen heeft wat anders xx
Ik weet niet hoe het is bij meisjes maar als ik klaarkom ga ik ook trillen / schokken en kreunen dus zou goed kunnen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.