Skip to main content

Hoi,

Als ik ga aftrekken, doe ik meestal staand in de badkamer komen er allemaal witte dingetjes op mijn eikel maar er komt niks vloeibaars uit. (Meestal na 2 minuten) Is dit toch sperma of niet? Ik doe het meestal na het douchen. Weet iemand wat dit is en heeft iemand tips hoe ik wel klaar kom?

Zou het smegma kunnen zijn?

Hoe oud ben je? Het zou namelijk ook gewoon nog kunnen dat je nog geen sperma produceert. Bij de een komt dat eerder in de puberteit dan bij andere.


Zou het smegma kunnen zijn?

Hoe oud ben je? Het zou namelijk ook gewoon nog kunnen dat je nog geen sperma produceert. Bij de een komt dat eerder in de puberteit dan bij andere.

Ik ben 13, bijna 14


Ik denk het niet

Want je bent iets te jong voor


Het verschilt compleet per persoon 

Want toet ik 12 was kwam er al sperma uit maar je kan al veel jonger klaar komen eigelijk al vanaf dat je een stijve krijgt.

Waarschijnlijk kom jij al klaar aan je beschrijving te horen


Ja, als je onder de douche staat, komt er niet echt vloeistof uit, omdat het zich vermengt met het water, heel gek. Je kan zeker al wel sperma hebben op je 13e. Probeer het eens in je kamer, droog, zeg maar.:)


Het verschilt compleet per persoon 

Want toet ik 12 was kwam er al sperma uit maar je kan al veel jonger klaar komen eigelijk al vanaf dat je een stijve krijgt.

Waarschijnlijk kom jij al klaar aan je beschrijving te horen

niet per see ik kon al een erectie krijgen toen ik 10 was ik ben nu 14 maar kan nog steedts niet klaarkomen


Ik kan niet eens staand klaarkomen, maar wel zittend of liggend


Reageer