Skip to main content
Vraag

Knuffelen met vriendje

• June 6, 2026
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Hoi ik ben samen met mijn vriendje 14 jaar en we hebben 3 weken verkering waaronder 4 maanden contact de laatste tijd knuffelen we wat meer en gaat hij bovenop me liggen en ik weet dan niet wat ik moet doen. Gister kreeg hij een stijve bij het knuffelen en gaat me dan de hele tijd knap noemen maar ik heb geen idee hoe ik daarop moet reageren, als ik bovenop hem lig kus ik zijn nek een beetje. Is dit normaal voor 14 jaar en wat kan ik het beste doen in zo'n situatie als ik niet te ver wil gaan?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 6, 2026

wat vind jij te ver gaan. hoe weet je dat hij een stijve piemel had, heb je zijn stive piemel aangeraakt of waren jullie al bloot. als hij complimentjes geeft geef ze dan terug. maar doe alles in je eigen tempo en doe niks wat je niet wil ook al zou hij misschien graag zijn piemel in jou willen stoppen.

Forum|alt.badge.img+3

ik ben het eens met ​@DJEE . ik denk dat je er gwn duidelijk over moet praten met hem anders moet je gokken wat hij wil dan kan je het beter gwn uitpraten. 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 6, 2026

Hij wil duidelijk verder gaan: dat jij zijn piemel vastneemt en dat hij ook onder jouw kleren mag voelen en zo.  Zo zijn jongens.  Zeg dat je je daar (nog) niet prettig bij voelt, dat aanvaardt hij zeker.

Kussen jullie?  Anders daar mee beginnen, al bestaat natuurlijk de kans dat hij daarvan alleen nog maar meer opgewonden geraakt.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 6, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Ik ben eens met Diana dat hij wel verder wil gaan in de relatie geef aan wat wel wil doen nu dat gaat wel goed vinden als hij van je houd  laat hem eerst  wat  voelen boven je kleiding kijken of jullie dat fijne vinden laat maar horen of nog vragen zijn 😘