knuffelen met meisje?

  • 30 January 2024
  • 11 reacties
  • 1013 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoiii, Ik ben ******

Ik zit nu een tijdje op wedstrijdzwemmen en er is zowat tegelijkertijd een ander meisje op reddingzwemmen gegaan, ik ben 14 en dat meisje is net 12 geworden. In het begin was ze heel erg stil en praatte ze met niemand dus ik dacht ik laat haar zich thuis voelen bij de wedstrijdzwemclub dus ben beetje met haar gaan praten. ze is eigenlijk best wel gezellig en het valt me op dat ze eigenlijk alsnog alleen met mij praat maar heel vaak dan hoe zeg je dat als we bijvoorbeeld even moeten wachten op de trainster die dan spullen pakt dan is ze speels ofzo. als ik soms naar haar kijk krijg ik heel erg de aandrang om haar een knuffel te geven. ze is zo lief maar ze is ook heel verlegen. wat moet ik doen? moet ik haar vragen om een knuffel of gewoon een keer een knuffel geven? Ik weet niet in hoeverre ze ook al in de Pubertijd is en of ze zichzelf al aan het ontdekken is enzo maar een knuffel om mee te beginnen wil ik wel heel graag. en misschien daarna wel meer maar dat is niet erg belangrijk. ik sta dan naast de uitleg naast haar of ja zwem naast haar. en wil haar dan zo graag omhelzen en mijn armen om haar heen slaan maar dat zou heel gek zijn. wat zouden jullie doen?


11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hii Anoniemeboy14, 

 

Als ik jou was zou ik gewoon vragen of je haar een knuffel mag geven.

Stel ze voelt zich er niet prettig bij dan is het niet leuk als ze zich er vervelend door voelt.

Succes ermee! 

 

Xoxo

 

Iertje10x 

Reputatie 5
Badge +3

Ja dat snap ik, maar het voelt ook gek om te vragen van: “mag ik jou een knuffel geven?” en het is niet dat we echt een moment hebben met ons 2en, zou het misschien handiger zijn om eerst haar snap bijvoorbeeld te vragen, dan een keer af te spreken (als zij dat ook wilt) en dan een knuffel vragen?

Reputatie 5
Badge +3

Hii Anoniemeboy14, 

 

Ik kan mij goed voorstellen dat je er zo over denkt, echter is het niet eens heel gek om dat te vragen. Maar je komt echt zelf met hele goede ideeën, haar snap vragen is een hele goede volgende stap als je dit liever niet vraagt / wil doen in het bijzijn van de hele groep. Heb een beetje vertrouwen in jezelf en dan komt het echt allemaal goed! Volgens mij voel je het allemaal perfect aan! 

 

Xoxo 

 

Iertje10x 

Reputatie 2
Badge

ja dat zou beter zijn gewoon doen je komt er wel en miss wil zij dat ook wel al lang doen .Of miss net iets meer wie weet .

Reputatie 7
Badge +11

Ik geef mijn vrienden altijd knuffels. Met sommige is het een begroeting geworden, met andere is het een soort spel: lukt het mij om hen te knuffelen. Met anderen doe ik het om ze beter te laten voelen.

Je kan gewoon vragen: mag ik je een knuffel geven? Niks mis mee! 

Liefs,

       M.

Reputatie 5
Badge +3

Oke oke, ik zal er aan denken, en toch vind ik het heel spannend ofz. 

ik denk dat ik al wel weet wanneer ik dat kan vragen, moet ik wel hopen dat onze trainster dan even weg is. 

en anders kan ik haar misschien nog spreken na die tijd, of bij de douches.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi, een korte knuffel is lief! Vraag het inderdaad even en kijk haar vriendelijk aan. En houd haar niet te lang vast ;) even kort en zeg er iets liefs en grappigs bij.  Ik vind het lief dat je dit wilt doen trouwens.

Groetjes Sjardy xx

Reputatie 5
Badge +3

Hoii@Sjardy ,

heel erg bedankt voor de tip.  mag ik weten waarom een korte knuffel? (het liefst zou ik d'r zo lang mogelijk knuffelen maar dat is wrs  te gek hahaha). Ik ben dan zo'n iemand die geen idee heeft wat ik dan moet zeggen.. heb jij daar nog tips voor? nog iets liefs en grappigs om dan te zeggen? Zij is ook heel lieff.

en nogmaals bedankt.

liefs,

anoniemeboy14

Reputatie 5
Badge +3

Hii @anoniemeboy14 

 

Er is niks mis met een lange knuffel geven. Natuurlijk is het iets persoonlijks, maar ik hou zelf wel van een lekkere lange knuffel. Je merkt toch ook echt wel als de ander het knuffelen wel zat is hihi, 

 

xoxoxo 😘

Reputatie 5
Badge +3

heyy Iertje10x

oja, nu we het toch specifiek over die knuffel hebben😂, ik ben wel echt een stuk langer dan dat zij dat is.. stel even als voorbeeld hè, ik vraag aan haar of ik haar een knuffel mag geven en ze zegt heel blij ja, ik kan haar dan een knuffel geven maar ik kan haar ook optillen en dan knuffelend zegmr, wat denken jullie dat handiger is? (ik weet het is de eerste keer maar misschien is met optillen toch wel handiger want dan zitten onze hoofden meer bij elkaar, al is dat niet heel belangrijk).

heel veel liefs<3

anoniemeboy14😘

Reputatie 5
Badge +3

Hii @anoniemeboy14  

 

Als het verschil tussen jullie echt redelijk groot is, zou ik lekker gaan voor optillen. Dan kan je haar ook meteen lekker stevig beet pakken en gaan voor de lange knuffel!! ❤️ 

 

xoxox

Reageer