Skip to main content

Hoi ik hoor vaak dat een knuffel rijden lekker is maar hoe kan ik dtn doen, ben een jongen, ok heb een konijne knuffel, doen jullie dit? En hier? en is dit raar om te doen? 

Ik heb het nog nooit gedaan maar je kunt op bed gaan liggen met de knuffel onder je piemel en dan op en neer gaan. Maar je kunt ook in de poepert een gaatje knippen en daar je piemel insteken, misschien wel eerst iets van een boterhamzakje ofzo om je piemel doen anders kun je al die pluisjes eraf pulken 🙈

Ik heb het nog nooit gedaan maar je kunt op bed gaan liggen met de knuffel onder je piemel en dan op en neer gaan. Maar je kunt ook in de poepert een gaatje knippen en daar je piemel insteken, misschien wel eerst iets van een boterhamzakje ofzo om je piemel doen anders kun je al die pluisjes eraf pulken 🙈

Hahahah 

Je kan het beste met je piemel over de knuffel heenwrijven

ja maar hoe

ja maar hoe

Gewoon wat in bed proberen 

Dat heet humping.

Ik doe dat wel eens met mijn kussen.

Op je buik liggen, kussen onder je piemel en dan met je piemel over het kussen wrijven. Dit kan dus ook met een knuffel. Een gaatje erin maken zoals @Rick123 zegt kan ook.

Ik ben een meisje maar ik ga altijd op mijn buik liggen en dan leg ik het kussen onder mijn vagina en ga ik gewoon rijden. Kom je echt snel van klaar joh, miss kun je dit ook proberen als jongen zijnde

Reageer