Skip to main content
Vraag

kleine piemel

• June 30, 2025
  • 6 reacties
  • 1011 Bekeken

Hoi, ik ben een jongen van 16 en ik schaam me voor m’n kleine piemel. Ik ben 1,84cm groot. Mijn piemel is 4cm slap en ongeveer 8cm stijf. 

Ik trek vaak af samen met een goede vriend (van 15 jaar oud) alleen zie ik hem vaak moeite hebben om mijn piemel vast te pakken. Daardoor komt hij vaak sneller klaar dan ik en heeft hij geen zin meer om mij af te trekken. Zelf vind ik het ook vervelend als ik me moet omkleden na het sporten dat iedereen mijn kleine piemel ziet terwijl de rest een best grote piemel heeft.

heeft iemand tips voor mij om een grotere piemel te krijgen. En hoe voelt het eigenlijk om een grotere piemel te hebben? Is het fijner als je zelf met een grote piemel aftrekt? Voelt het veel lekkerder als die stijf wordt? 

laat het me weten 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2025

Hallo!

Ik zou gewoon wachten,  iedereen gaat op een ander moment de puberteit in. En het is dus ook bij iedereen anders wanneer de piemel gaat groeien en wanneer die uitgegroeid is. Waarschijnlijk zit je gewoon laat in de puberteit. De ene is op 17 uitgegroeid en dr anders bij 20! Dat verschild gewoon. Maar als je een tip wil: gezond leven, genoeg bewegen en groente en fruit eten. Verder zijn er niet echt manieren om je piemel groter te laten worden naast een operatie,  maar dat zou ik niet doen. Je moet ik niks geloven van wat niet van betrouwbare sites komt!

Groetjes

• Topic-opener
  • July 1, 2025

@Anoniem0801 dankje wel! Alleen ik had m’n natte droom al toen ik ongeveer 12 jaar was. Hoe kan ik dan weten dat mijn piemel niet nu al is uitgegroeid? En misschien een gekke vraag, hoe groot is die van jou? Ben jij er zelf ook trots op? En mocht die groot zijn hoe voelt het om een grote te hebben? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2025

@Anoniem U030 , het kan zijn dat je je natte droom al hebt gehad maar dat je piemel nog steeds niet is volgroeid. En hoe je weet of ie al uitgegroeid is, tja,  ik denk gewoon wachten. Mijne is 12 cm maar vrij dun, ik ben er niet heel blij mee maar ben 14 en die groeit nog wel! En nog een ding, vaak vinden vrouwen het helemaal niet erg, een hele grote vinden sommige zelfs niet fijn!

Forum|alt.badge.img

Hallo ​@Anoniem U030 , zelf ben ik ook wat onzeker.  Mijn piemel is wel iets groter dan die van jouw, ik heb 8 cm slap en 11 cm stijf. Ben ook 16,  maar heb een late puberteit iets wat jij denk ik ook hebt. Maak je geen zorgen hij groeit met een latere puberteit meestal tot je 21ste, dus je hebt nog alle tijd. Veder vinden de meeste meiden het helemaal niet erg, want te groot is ook niet fijn ;). Hoop dat dit beetje helpt!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 27, 2026

@Anoniem U030 , je doet er gewoon niks aan. Ik heb slap een kleine piemel (ligt eraan hoe koud het is) meestal rond 5 cm en soms zelfs maar 3cm. Stijf is ie dan wel 14 cm. De mijne zal denk ik niet veel groter worden. En ja dat je vriend snel klaarkomt komt gewoon omdat hij het opwindend vindt. Ik heb het ook hoor als ik samen met een vriend aftrek en hij ook. Is helemaal niet erg maar ik begrijp het wel en zeker als de andere het wel langer vol kan houden. Ik geniet dan gewoon van hem en als het lukt probeer ik nog een keer klaar te komen. Maar vaak blijft het wel bij 1x omdat je zin dan meestal over is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 27, 2026

Hallo ​@Anoniem U030 , zelf ben ik ook wat onzeker.  Mijn piemel is wel iets groter dan die van jouw, ik heb 8 cm slap en 11 cm stijf. Ben ook 16,  maar heb een late puberteit iets wat jij denk ik ook hebt. Maak je geen zorgen hij groeit met een latere puberteit meestal tot je 21ste, dus je hebt nog alle tijd. Veder vinden de meeste meiden het helemaal niet erg, want te groot is ook niet fijn ;). Hoop dat dit beetje helpt!

Jij bent tenminste eerlijk ov je lengte, de meeste jongens zeggen dat ze 16/17 cm hebben. Je piemel kan schijnbaar tot je 21 groeien maar denk niet dat het dan nog snel gaat. Meestal tussen de 12 en 16 kan het vrij snel gaan en daarna stopt het denk ik (tenminste bij mij) ik ben 17 geworden en heb regelmatig mijn piemel gemeten en sinds een jaar ongeveer is ie niet meer gegroeid.