hoi ik heb een vraag ik ben 14 jaar oud en ben vaak geil maar mijn piemel is stijf 7 cm en slap echt maar 4 hoort dit zo en groeit die nog of
dit is mijn vraag
hoi ik heb een vraag ik ben 14 jaar oud en ben vaak geil maar mijn piemel is stijf 7 cm en slap echt maar 4 hoort dit zo en groeit die nog of
dit is mijn vraag
Tja, de ene heeft een grote, de ander een kleine. Doe je niks aan en er is zeker niks mis mee. Tot 16-18 jaar blijft de penis groeien, dus ja, er komt nog wel wat bij.
Heyy
maak je vooral niet zorgen!
het kan zijn dat die nog groeit, zeker als je nog in de groeispeurt zit of deze nog niet hebt gehad. En als het zo blijft is het goed zoals het is! X
heel erg bedanktX
Ben je al in de puberteit dan? Heb je schaamhaar? Heb je sperma? Als je dat niet hebt dan moet je groei nog komen. Sommige raken in de puberteit op hun 11de en andere op hun 16de, dus dat komt heus wel.
Vooral geen zorgen maken en mocht je er over willen praten kan je altijd aankloppen bij de Kindertelefoon
Tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 4: het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Ben je al in de puberteit dan? Heb je schaamhaar? Heb je sperma? Als je dat niet hebt dan moet je groei nog komen. Sommige raken in de puberteit op hun 11de en andere op hun 16de, dus dat komt heus wel.
ik spuit al en heb schaamhaar
Hey jongen,
Ik heb heel wat piemeltje gezien en jongens die met 13/14 jaar een grote penislengte hadden die van een volwassen man. Maar er zijn ook mannen met een micro penis van 3 cm stijf! En die kunnen ook neuken alleen hebben ze minder centimeters waar diep in de vagina kan stoten. Maar niet elk meisje vindt dat lekker. Je hebt echt niet de kleinste en een Large is niet beter het gast om het totaal plaatje het liefdesspel tederheid, knuffelen , tongen etc.
Bij het douchen bij voetballen kijk je natuurlijk effe vlug checken de maat van het klokkenspel de kroon juwelen hoe je het wilt noemen. Op naturisten campings zeker wel een paar honderd jongens en mannen bloot gezien. Ook met een ochtend erectie dus weet je het formaat van slap naar hard. Het gemiddelde is 13-15 cm in erectie. De rest d3 minderheid heeft iets meer of minder in cm. De mijne is 19 cm en slap 11 behoor ik tot groot geschapen.
dankjewel voor de reactie als eerst maar groeit die van mij nog dan
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.