Vraag

kleine penislengte 13 jaar

  • 26 August 2020
  • 18 reacties
  • 597 Bekeken

Badge

Hoi, 

hoi ik ben een jongen van 14 en heb een penis van 6/7 cm slap en stijf 10/11 cm 

is dit normaal en gaat deze nog groter worden?


18 reacties

Best klein vind ik 

 

Badge

Best klein vind ik 

 

Klopt

Of die nog groeit dat licht er aan hoe lang je in de pubertijd bent

Badge

Of die nog groeit dat licht er aan hoe lang je in de pubertijd bent

Nu een 4 maanden

Dan kan hij nog wel groeien 

 

Heyy

Als je 13 bent, zoals in je titel staat, zit de grootte van je piemel in erectie ongeveer in de midden. 8,7-13,6 cm zijn de gemiddelden voor een 13 jarige.

In het topic zelf staat dat je 14 bent. Dan zit je lichtjes aan de kleine kant. Voor 14 jarigen is het gemiddelde tussen 9,8cm en 14,6 cm.

Groetjs

Groot is het niet, maar ook niet klein. Hoop voor jou dat hij nog zal groeien. Maar onthoud het volgende: vele jongens hier op het forum liegen en overdrijven over hun lengte.

ik ben een meisje maar mijn vriend van net 14 heeft een penis van bijna 20 cm hard

 

Reputatie 1
Badge

Hij is erg klein, als je er een beetje tandpasta elke avond op smeert voor het slapen dan kan die 1 a 2 cm langer worden.

die grootte is echt om te janken, verschrikkelijk. probeer er tandpasta op te smeren.

Gelieve toch wat respect te hebben voor een ander aub!

Reputatie 7
Badge +5

Hij is erg klein, als je er een beetje tandpasta elke avond op smeert voor het slapen dan kan die 1 a 2 cm langer worden.

??

Reputatie 7
Badge +5

Hij is erg klein, als je er een beetje tandpasta elke avond op smeert voor het slapen dan kan die 1 a 2 cm langer worden.

Tandpasta😳😳

Reputatie 7
Badge +5

Gelieve toch wat respect te hebben voor een ander aub!

Je heb helemaal gelijk West-VlamingBoy. De lengte van je piemel zit denk ik ook een beetje in je genen. Hij is zoals hij is en daar kun je niks aan doen

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

We zien dat er wordt aangeraden om tandpasta op je piemel te smeren en dat hij hiervan nog weer zou kunnen groeien.
Dit is alleen niet zo, we raden dan ook sterk af om dit te doen!

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Ik hoop dat jij veel gepijpt wordt, dan groeit t flink

Reputatie 2
Badge +1

Hey, Ik snap je probleem, maar dat kan liggen aan je pubertijd! Hij groeit vast nog..maak je er geen zorgen over!

 

Das idd wel aan de kleine kant zelf ben ik 15 en stijf is mijn penis 18cm

Reageer