Skip to main content

Ik heb een kleine penis van 5cm slap en 10cm stijf (toen ik voor de laatste keer had gemeten) en ben 12 jaar. 

Ik vraag me af of ik nog een grotere krijg of het nu al klaar is. En ik ben zeer onzeker erover

Groeit vast nog wel =)

Komt goed hoor 

kijk eens hier in dit topic

dan zie dat het wel goed zit. Ben je al in de puberteit? 

Is voor een 12 jarige al prima vind ik toen ik 12 was was mijn penis ook maar 13 cm stijf. 

Ben je al in de puberteit? 

Ik weet niet of ik al in de puberteit zit

Je komt straks in je puberteit en dan gaat ie juist groeien. Ik ben net 13 en die van mij is ook nog niet echt aan het groeien. M’n oudere broer was ook laat met dat daar beneden alles begon te groeien. Heb je wel al schaamhaar en/of sperma?

Heb je schaamhaar?  Komt er sperma uit je pik als je ruk? zo Ja dan zit je in de puberteit en dan gaat het echte groeien beginnen.

Je komt straks in je puberteit en dan gaat ie juist groeien. Ik ben net 13 en die van mij is ook nog niet echt aan het groeien. M’n oudere broer was ook laat met dat daar beneden alles begon te groeien. Heb je wel al schaamhaar en/of sperma?

Ik heb het allebei al

Heb je schaamhaar?  Komt er sperma uit je pik als je ruk? zo Ja dan zit je in de puberteit en dan gaat het echte groeien beginnen.

Ik heb het allebei

Ik heb het allebei al

@Jgdrcsaa111 Dan zit je in je puberteit je piemel en alles gaat nu groeien. Maar dat is niet van vandaag op morgen 

Ik ben nook 12 Ik denk dat een penis van 5cm slap en 10cm stijf niet zo klein is Mijn penis van 4cm slap en 7.5 cm stijf En ik heb een par haartje op mijn balzak en nog geen sperma

Reageer