Skip to main content
Ik ben 12 jaar bijna 13 en mijn penis is 7,5cm (Stijf) ik ben onzeker omdat ik denk dat hij klein is is dat ook zo ?
ben je helemaal Nederlands of half ofz?
Ja helemaal nederlands
Oh nou ik zou je nog geen Zorgen maken want wss heb je ook nog niet zoveel haar groei daarbeneden
Redelijk wat
Oh Maarja je zit of komt nog in de puberteit! Dus er kan nog van alles gebeuren!
Klopt 🙂
Maar ik ben benieuwd naar reactie want ik wil het binnekort voor de eerste keer gaan doen enzo 😕
.. je bent pas12 en reactie hoe bedoel je dat?
Ja ik wil super graag met iemand praten want ik voel me echt super onzeker over mijn lengte enzo want vrienden zeggen allemaal dat die van hun al 12cm is enzo 😞
12 cm is gemiddeld voor hun..
En of ze zijn al 13
Nee dat is hun lengte
K snap het ff niet maar ik zou je gwn geen druk maken!
Hey,



Denk dat je gewoon wat later in de puberteit komt. Mocht dit over een paar jaar nog zo zijn maak dan ff afspraak met de huisarts.
Gemiddeld gezien komt de groei van de penis wat later in de puberteit, dus dat is op zich nog niets om je zorgen over te maken.
Hij groeit nog wel

Maak je ook geen zorgen, de lengte van je lul maakt niks uit
Thx ☺️
En als je een vriendin/ vriend hebt moet hij/zij je penis maar nemen zoals hij is
Dat is waar ?

Ik ben 12 jaar bijna 13 en mijn penis is 7,5cm (Stijf) ik ben onzeker omdat ik denk dat hij klein is is dat ook zo ?

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html


Reageer