Skip to main content

kleine penis

Forum|alt.badge.img

Ik ben sinds begin dit jaar (2025)16 en heb een kleine penis. Als je op dit forum kijkt zie je veel grote maten maar ik denk wel dat sommige liegen of verkeerd meten. Die van mij is ongeveer 9/10cm stijf en slap 5/6cm. Hoe groot is die van jullie stijf en slap en wat is jullie leeftijd? Kennen jullie zelf kinderen met ook een wat kleinere penis? 

10 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 252 reacties
  • 4 januari 2025

ik ben 15 wordt 16 dit jaar en mijne is stijf 18 en slap 11,

ik ken een aantal mensen die een kleinere piemel hebben ze worden ook allemaal 16, 1 ervan zn piemel is ongeveer zoals die van jou en een andere is nog kleiner 

• 1996 reacties
  • 5 januari 2025

@Anoniem427  Die van jouw zou nog wel kunnen groeien. Ik denk ook dat best veel jongens hier liegen. Die van mij is slap 8/8,5 en stijf 10 ik ben 13 jaar. En ja ik zie ook jongens van rond mijn leeftijd die een kleinere hebben, ik persoonlijk zeg daar niks van want je kunt er niks aan doen!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Ze zullen hier soms een paar centimeter bij trekken ja. Niks aan te doen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 107 reacties
  • 5 januari 2025

Hoi mijn penis groeide ook pas heel laat toen ik neg maar net 16 was was hij ook even lang maar Nu is ie al 14 een half jaar later. En dat mensen veel liegen overhun lengte klopt zeker.

Groetjes pizza jong

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 5 januari 2025

Dat hebben sommige jongens bij mij op de volleybal ook. die kregen schaamhaar op hun 15de. Zelf had ik juist het tegenovergestelde ik was er vroeg bij. Ik was 10 toen ik schaamhaar en sperma kreeg. Zo gaat het. Het komt heus wel bij jou.

Forum|alt.badge.img

ik ben 15 en me pik slap is 7  cm en me pik stijf rond de 15

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 43 reacties
  • 5 januari 2025

ik ben 14, mijn piemel is slap 10cm en stijf 15,5cm. 

bij mn voetbalteam heeft ik denk een derde nog wel een kleine piemel die nog niet veel gegroeid is vanaf kind ofzo. Ik weet niet hoe groot ze stijf zijn, misschien wel heel groot maar dat denk ik zeker niet. In mn team zit ook een jongen die echt een hele kleine heeft, idk of het echt een micropenis is maar hij is wel echt veel kleiner dan die van jou. Andere jongens pesten hem daar soms mee maar dat vind ik echt sneu.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 5 januari 2025

Stijf 15cm ik ben 16 jaar oud

Forum|alt.badge.img

Ik zou je niet te druk maken ik ben zelf 16 en wordt dit jaar 17 en bij mij is die 1,5 jaar geleden pas begonnen met groeien van 10 naar 16cm en hij blijft zeker nog tot je 18e groeien. En over je slappe lengte zou ik je helemaal niet druk maken, die van mij gaat van 7 slap naar 16 stijf.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Ik ben 14(bijna 15) mijn piemel is ook niet heel lang slap 5/6 en stijf 12/13 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen