Vraag

kleine penis

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

Badge

Hoi ik ben onzeker over mijn piemel ik ben 14 jaar en best wel dik 144kg zoiets en mijn penis is 1 Cm slap en 5 cm stijf ik ben besneden trouwens 

de vraag is : heeft dik zijn te maken met de lente van je penis? Ik hoop op een antwoord van iemand 

uiteraard mag je je eigen penis lengte hier onder reageren heel graag zelfs 

groetjes anoniem


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

eh, sorry maar ik ben een meisje dus ik kan mijn penislengte niet met je delen. maar het lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk dat je gewicht invloed heeft op zoiets. Trouwens, kwaliteit over kwantiteit he? Ik snap dat je er onzeker over bent, maar je kan er niks aan veranderen. Misschien is ‘ie nog in de groei? Tja ik heb er weinig verstand van. Je moet gewoon onthouden dat je goed genoeg bent zoals je nu bent. 

 

Het komt allemaal wel goed

Groetjes,

Kitsune-san

Reputatie 3
Badge

zoek ff op hoe je je piemel moet opmeten 1cm is namelijk de lengte als je geboren wordt 

Ik denk dat dat op dat moment niet je grootste probleem is.
Ik weet dat dit niet bepaald on-topic is, maar je hebt “extreme obesitas”, aldus de site van de hartstichting.
Meer hoef ik niet te vertellen om jou wijs te maken dat dat niet zo handig is.
Ik raad jou aan om eens met je huisarts te spreken om te kijken of je wat hulp kunt krijgen met afvallen.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi ik ben onzeker over mijn piemel ik ben 14 jaar en best wel dik 144kg zoiets en mijn penis is 1 Cm slap en 5 cm stijf ik ben besneden trouwens 

de vraag is : heeft dik zijn te maken met de lente van je penis? Ik hoop op een antwoord van iemand 

uiteraard mag je je eigen penis lengte hier onder reageren heel graag zelfs 

groetjes anoniem

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer