Vraag

kleine penis??

  • 2 January 2020
  • 7 reacties
  • 1269 Bekeken

Badge

Ik ben nu 14 en vind dat ik een kleine penis heb. Hij is stijf volgens mij 10cm. Slap weet ik niet. Is die van jullie ook zo lang. Het liefst mensen van dezelfde leeftijd.


7 reacties

Badge +1

Dat is normaal

hey,

ik ben niet van je leeftijd en ben ook geen jongen dus ik weet niet of je graag hebt dat ik antwoord maar ik heb ooit daarover met een jongen gepraat, en hij zei dat hij ook het gevoel had dat zijn penis erg klein was tot zijn 15 jaar, maar dat zijn penis daarna heel snel is beginnen groeien en dat hij nu wel blij is met zijn lengte.

ik hoop dat er nog jongens hun verhaal met je delen,

groeten Zon

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben nu 14 en vind dat ik een kleine penis heb. Hij is stijf volgens mij 10cm. Slap weet ik niet. Is die van jullie ook zo lang. Het liefst mensen van dezelfde leeftijd.

Kijk iedereen heeft een andere penis. De een is groot en de andere is klein. Ik zelf ben 15 (en een half) en heb een stijve penis van ongeveer 17 cm, dat vind ik zelf wel prima. De ene penis groeit ook eerder dan de andere en je bent pas 14 dus ik denk dat er nog wel wat bij komt!

 

Geen zorgen B14

Oke dat maakt me onzekker ik ben 16 bijna 17 en mijn l ujl stijf is maar 10,2 cm

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben nu 14 en vind dat ik een kleine penis heb. Hij is stijf volgens mij 10cm. Slap weet ik niet. Is die van jullie ook zo lang. Het liefst mensen van dezelfde leeftijd.

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer