Skip to main content
Vraag

kleine penis

• May 4, 2026
  • 6 reacties
  • 315 Bekeken

Hallo iedereen 

Ik ben een 12 jarige jongen en vroeg me af of mijn penis te klein is en of het normaal is met een vriend af te trekken 

Dus mijn penis is slap maar 2 of 3 cm en stij maar 5 of 6 is dit te klein

En van het aftrekken met een vriend we waren gaan zwemmen tijdens het omkleden zei hij kom is naar mij ik klom eronder met me kleren nog aan en hij had een stijve dus ik deed me broek uit en we begonnen te trekken we hebben elkaar ook is aangeraakt en ik wil het nog is doen is dat raar 

Groeten

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2

hi!
ik denk niet dat het raar is dat je met je vriend heb afgetrokken dat doen echt heel veel mensen volgensmij:) dus dat is denk ik best normaal
en dat je lul klein is is ook niet raar want je bent nog maar 12 dus die groeit nog wel
kzou me geen zorgen maken ask jou was
liefss

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 4, 2026

Hoi,

Je bent nog maar 12. Mijn penis is slap misschien 4 cm en het ligt er ook aan hoe koud het is.  Stijf is de mijne 14 cm, maar ik ben 17. Het is niet erg dat je samen met een vriend doet trekken dit is eigenlijk wel normaal hoor. Zolang je zelf en hij dit allebei fijn vinden is er niks aan de hand. En je hoeft niet gay te zijn.

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben Zelf ook nog net 13 en het is normaal als je piemel nog wat kleiner is moet nog groeien de komende jaren

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 5, 2026

Hey je bent nóg maar 13 dat moet nog groeien en dan komt zelf wel goed zekker met meisjes 😘

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 5, 2026

Hey je bent nóg maar 13 dat moet nog groeien en dan komt zelf wel goed zekker met meisjes 😘

Ik weet niet of ik me hier comfortabel mee voel maar goed. 

Maar over jou vraag hou het gewoon in de gaten, ik had ook echt een mini tot 3 maanden geleden ofzo dus komt wel goed. Over dat aftrekken met je vriend, er zit niet echt mega veel verschil tussen het alleen doen en samen dus ja. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 6, 2026

Hoi jurre hier ikzelf ben ook nog maar 12 jaar oud en ja ik denk dat juist nu mijn kleine hangende vriend begint te groeien daarom wil ik jou zeggen dat het bij jou ook nog zal beginnen hoor maak je geen druk