Vraag

Kleine lul en spuiten

  • 29 December 2018
  • 7 reacties
  • 860 Bekeken

Badge +2
Hoi allemaal
Ik heb volgends mij een best grote lul stijf (22 cm ongeveer) maar slap is ie echt heel klein 11 cm ofzo is dit normaal? Heb ik dit alleen zoon groot verschil en zo klein of is dit wel normaal?
En als ik ruk San spuit is de ene. Keer heel ver en hard en soms dan spuit ik nii maar loopt het gwn er uit of dit bij jullie ook? Ik spuit wel het meest ma ja

7 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hey luuk03
Leuk om te horen dat je zoon grote lul hebt en 11cm is gewoon normaal hoor en dat verschil dat heb ik ook en soms spuit ik ook ver als ik erg opgewonden ben maar als dat niet zo is dan wat minder. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik hoop je geholpen te hebben.
😘Thomboy
Hoi Luuk
Dat er een groot verschil zit tussen je stijve en slappe penis is normaal, de meeste mannen hebben zo een verschil. Slap is jouw penis erg normaal, 11cm is een normale lengte. Stuks is hij inderdaad aan de grote kant. Maar nog zeker normaal. Niks om onzeker over te zijn!
En over de hoeveelheid dat je spuit, ligt er enerzijds aan hoe vaak je spuit. Als je even niets gedaan hebt spuit je sowieso meer en verder dan wanneer je elke dag trekt. En het ligt er ook aan hoe opgewonden je bent! Dus geen nood! 😀
Succes!
Badge +2
Hey luuk03
Leuk om te horen dat je zoon grote lul hebt en 11cm is gewoon normaal hoor en dat verschil dat heb ik ook en soms spuit ik ook ver als ik erg opgewonden ben maar als dat niet zo is dan wat minder. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik hoop je geholpen te hebben.
😘Thomboy

15 jaar
Reputatie 1
Badge +2
Oke

Dan zal je wellicht later nog verder spuiten

Hoevaak trek je dan af?
15 jaar en 22cm, zeker niet slecht! 😉

Reageer