Vraag

kleine ballen en strak onder mn piemel


Badge

Hoi,

Volgensmij heb ik best kleine ballen, want ze zijn maar even groot als 2 snoeptomaatjes en ze hangen nog helemaal niet, maar zitten strak tegen m’n piemel aan. Is dit normaal? Ik heb nog een paar vragen.

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.)

2 hoe oud ben je?

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?

Alvast bedankt

 


25 reacties

Hey, ik weet niet hoe oud je bent, maar toen ik 12 was ofzo waren mijn ballen ook niet zo groot en hingen ze ook niet. Ik ben nu 15, zijn ongeveer zo groot als walnoten, hoe lang mijn piemel is als hij slap is weet ik niet, maar stijf is hij 16 cm. Mijn ballen hangen gewoon

Reputatie 5
Badge +6

Probeer eens het vel  om je ballen heen uit te rekken, het moet geen pijn gaan doen, maar je ballen kunnen ook stijf worden, zo’n beetje zoals tepels...

Reputatie 3
Badge +3

Klopt

Badge

Ik ben 13 en heb net als jij kleine ballen. Die van mij zijn ongeveer zo groot als een druif en zitten strak onder mijn piemel in een gladde balzak. Omdat mijn ouders bang waren dat mijn piemel niet goed groeit (hij is maar 5 cm) moest ik vorig jaar naar de huisarts. Die zei dat alles er goed uitzag en dat ik mij er geen zorgen over hoefde te maken. Hij zij wel dat het beter was als ik vaker boxershorts ging dragen omdat je piemel en ballen dan meer ruimte hebben om te groeien. Ik had altijd elke dag een slip aan, nu nog maar 1 of 2 keer per week. Misschien als jij altijd slips draagt kan je ook vaker een boxershort dragen. In het begis is het erg wennen (had het gevoel dat ik niks aan had) maar op een gegeven moment raak je er aan gewend.

 -onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon-

Heyhey,

Hoe oud ben je eig, want toen ik jonger was waren mijn ballen ook niet echt groot. 

1. Walnoten

2. 17, net

3. 7 en 16

4. Ligt eraan haha

Maarja komt allemaal goed haha. 

 

Groetjes! ;))

 

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.)

Snoeptomaatjes

2 hoe oud ben je?

17

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?

5cm en 11cm

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel

verschilt

 

De ballen groeien het eerst in de puberteit.
Hoe oud ben je?

oh en vragen:

 

Hoi,

1 Hoe groot zijn jullie ballen?

walnoten

2 hoe oud ben je?
14

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?
Slap 5, stijf 16.5 cm

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?
Hangen

Reputatie 7
Badge +5

 1Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.)

Hetzelfde dan die van jouw. net iets kleiner dan 2 snoeptomaatjes en zitten ook strak onder mn piemel (ook geen hangballen dus)

2 hoe oud ben je?

12 jij?

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?

slap 7,5 en stijf iet van 9/9,5

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?

Zitten altijd strak onder mn piemel

Alvast bedankt

Reputatie 2
Badge +4

Hoi,

Volgensmij heb ik best kleine ballen, want ze zijn maar even groot als 2 snoeptomaatjes en ze hangen nog helemaal niet, maar zitten strak tegen m’n piemel aan. Is dit normaal? Ik heb nog een paar vragen.

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.)

2 hoe oud ben je?

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?

Alvast bedankt

1-snoeptomaatjes 

2-14

3 slap 10 cm - stijf 14 cm 

4- ze hangen 

 

Reputatie 2
Badge +4

Weet iemand waar ik mijn ballen mee kan vergelijken ze zijn groter als walnoten alleen ze zijn wel kleiner dan eieren  ?

Badge

Hoi iedereen,

bedankt allemaal voor het reageren. Ik ben 13 jaar en ze blijven dankzij alle tips nog steeds hetzelfde ik denk dat ik gwn nog niet zo ver in de pubertijd ben. Ik heb ook nog geen sperma. Laat jullie dingen alsnog allemaal achter!

 

groet, 

Beau

Badge

Weet iemand waar ik mijn ballen mee kan vergelijken ze zijn groter als walnoten alleen ze zijn wel kleiner dan eieren  ?

Misschien kan je er iets naast houden

Reputatie 2
Badge +4

Weet iemand waar ik mijn ballen mee kan vergelijken ze zijn groter als walnoten alleen ze zijn wel kleiner dan eieren  ?

Misschien kan je er iets naast houden

Ja maar wat geef pls ff voorbeelden 

Badge

Weet iemand waar ik mijn ballen mee kan vergelijken ze zijn groter als walnoten alleen ze zijn wel kleiner dan eieren  ?

Misschien kan je er iets naast houden

Ja maar wat geef pls ff voorbeelden 

Misschien een groot paasei of zo’n grote knikker of misschien kan je ze opmeten of omtrekken ofzo. Is natuurlijk lastig te vergelijken de grote.

Reputatie 2
Badge +4

@Beau_100 
Ja oké thx man 

Reputatie 2
Badge +4

Hoi,

Volgensmij heb ik best kleine ballen, want ze zijn maar even groot als 2 snoeptomaatjes en ze hangen nog helemaal niet, maar zitten strak tegen m’n piemel aan. Is dit normaal? Ik heb nog een paar vragen.

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.)

2 hoe oud ben je?

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?

Alvast bedankt

1-kastanjes 

2-14

3 slap 10 cm - stijf 14 cm 

4- ze hangen 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi,

Volgensmij heb ik best kleine ballen, want ze zijn maar even groot als 2 snoeptomaatjes en ze hangen nog helemaal niet, maar zitten strak tegen m’n piemel aan. Is dit normaal? Ik heb nog een paar vragen.

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.) zo groot als een snoeptomaat

2 hoe oud ben je? 14

3 hoe lang is je piemel slap en stijf? X

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?  hangen...

Alvast bedankt

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Volgensmij heb ik best kleine ballen, want ze zijn maar even groot als 2 snoeptomaatjes en ze hangen nog helemaal niet, maar zitten strak tegen m’n piemel aan. Is dit normaal? Ik heb nog een paar vragen.

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.) 

mn ballen samen ongeveer 1 snoep tomaatjes, een halve per bal ongeveer

2 hoe oud ben je?

16

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?

slap 6cm, stijf 14cm

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?

ze hangen, en flink ook

Alvast bedankt

Geen probleem 

Hoi iedereen,

bedankt allemaal voor het reageren. Ik ben 13 jaar en ze blijven dankzij alle tips nog steeds hetzelfde ik denk dat ik gwn nog niet zo ver in de pubertijd ben. Ik heb ook nog geen sperma. Laat jullie dingen alsnog allemaal achter!

 

groet, 

Beau

Heyhey!

Dat klaarkomen komt vanzelf, ik denk dat het niet lang meer gaat duren. 

Je kan er zelf voor zorgen dat je sperma krijgt.

Als je nog hulp of tips nodig hebt, laat het vooral weten!

 

Groetjes! ;))

Hoi,

Volgensmij heb ik best kleine ballen, want ze zijn maar even groot als 2 snoeptomaatjes en ze hangen nog helemaal niet, maar zitten strak tegen m’n piemel aan. Is dit normaal? Ik heb nog een paar vragen.

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.) walnoten denk ik

2 hoe oud ben je? 14

3 hoe lang is je piemel slap en stijf? 8cm-13cm

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.? Hangt af van de temperatuur

Alvast bedankt

 

 

Hoi,

Volgensmij heb ik best kleine ballen, want ze zijn maar even groot als 2 snoeptomaatjes en ze hangen nog helemaal niet, maar zitten strak tegen m’n piemel aan. Is dit normaal? Ik heb nog een paar vragen.

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.)eieren

2 hoe oud ben je?16

3 hoe lang is je piemel slap en stijf? Slap 17 cm stijf 21 cm 

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?ze hangen 

Alvast bedankt

 

 

Badge

1 Hoe groot zijn jullie ballen? (vergeleken met bv. Snoeptomaatjes, walnoten of eireren.)

wacht pak ze dr ff bij, ze zijn soort van als walnotem

2 hoe oud ben je?

16

3 hoe lang is je piemel slap en stijf?

slap is die 11.5 cm en stijf 13.5

4 hangen je ballen of zitten ze strak onder je piemel.?

bungelen beetje

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +5

Bij mij zitten ze ook altijd strak onder de knakworst vind ik ook mooier dan die hangende dingen

Badge

@Aubien 

@Gebrukker292j 

 

1  iets groter als walnoten

2 13

3 slap 13 stijf 15.5

4 ligt eraan

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 4
Badge +3

Bij mij zitten ze ook altijd strak onder de knakworst vind ik ook mooier dan die hangende dingen

volgens mij krijg je hangende als je de baard in je keel krijgt, weet het niet zeker.

Reageer