Skip to main content

Ik heb een te kleine penis vind ik voor mezelf ik ben 14 jaar en slap is mijn penis 6 centimeter en stijf 10 centimeter ik maak me zorgen over me seks toekomst over 2 jaar denk ik want ik heb een te kleine penis en ik ben bang dat als ik later seks heb dat elke meiden me uitlachen om me penis heeft iemand tips of hulp?

Je bent pas 14 bij vrienden is het ook later gaan groeien als je je echt druk maakt kun je naar de dokter gaan 


Hii,

Bijna iedere jongen voelt zich daar wel onzeker over, maar het is echt nergens voor nodig. De lengte doet er namelijk niet echt toe zolang alles goed werkt is alles gewoon prima en ook als je wat kleiner geschapen bent kan je prima seks hebben met je partner en ik verwacht echt niet dat een meisje je zou uitlachen om je penis lengte hoor!

En je penis zal de komende jaren ook nog wel verder groeien dus maak je hier echt geen zorgen om hoor het komt allemaal echt wel goed! :)

Groetjess van ItsJustMe! 


Hoi je bent pas 14 en je piemel groeit dus nog 4 a 5 jaar door. Gemidelde stijve piemel in de wereld is 13. Dus das niet groot. Dat haal je denk ik wel. In nederland is het gemidelde 16cm. Maar ookal heb je een kleinere piemel, dan maakt dat niks uit. Het gaat erom dat ie werkt! Als je iemand vind later die van je houd zal ze echt niks geven om een kleinere piemel. En nogmaals die van jouw groeit nog wat je


Nergens druk om maken je piemel groeit echt nog wel. En als je over een paar jaar sex zou hebben met een meisje zou zij het echt pijnlijk vinden als je een piemel zou hebben van 17/18/19cm. Aan de lengte kun je niks doen geen pilletje of spuitje, die van mij is ook nog klein maar maak me er niet druk om


Reageer