Skip to main content
Vraag

kleedkamer ervaringen sportclub/ gym

• December 24, 2024
  • 2 reacties
  • 1330 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik had ff vraagje aangezien het al even geleden is dat iemand hier een topic over heeft gestart.

1 leeftijd

2 geslacht

3 Wat is het gei lste dat je ooit hebt meegemaakt op je sportclub of op school in de kleedkamer? Bij welke sport? Vertel ook een beetje het verhaal eromheen.

2 reacties

• December 25, 2024

@Anoniemjonge deze vragen worden heel vaak gesteld 

Forum|alt.badge.img+4

Hoi, ik had ff vraagje aangezien het al even geleden is dat iemand hier een topic over heeft gestart.

1 leeftijd 15, bijna 16

2 geslacht Man

3 Wat is het gei lste dat je ooit hebt meegemaakt op je sportclub of op school in de kleedkamer? Bij welke sport? Vertel ook een beetje het verhaal eromheen. Ik ben een Belg en hier gaat het wel een beetje anders dan in Nederland. We hebben dus L.O. (lichamelijke opvoeding) en doen we aan sport, het is gescheiden maar de jongens in mijn klas zijn zeer vreemd. Ik val trouwens op vrouwen. Maar mijn beste vriend is zeer grappig en doet zeer veel dom, daarom word er vaak ook gelachen met hem en kent iedereen hem (niet pesten ofzo). In de kleedkamer plagen ze hem ook wel vaak, ze nemen zijn turnpak af maar ze doen ook zeer gay. Er is iemand die altijd wel iets gay doet met mijn vriend, oftewel met enkel zijn onderbroek aan hem gaan knuffelen of doen dat hij hem anaal gaat nemen. Er gebeuren dus zeer veel vreemde dingen (niet pesten ofzo). Het vreemdste is dan wel dat er iemand viel op de grond in de kleedkamer en die jongen kwam aan een deed zijn onderbroek uit en wilde hem teabaggen. (met zijn ballen in zijn mond) maar het is hem niet gelukt. We douchen ons niet want op school zijn er geen douches. Soms gaan we wel eens naar een turnzaal buiten het school in (plaats) waar er wel douches zijn, maar daar worden ze ook niet gebruikt omdat ik de laatste 2 uur van de vrijdag L.O. heb en iedereen gaat erna gewoon naar huis. Ik heb ook eens al even geleden met 15 man ofzo samen getrokken in de douche na het schoolvoetbal. Ik doe atletiek als sport maar daar douch ik me niet. Verder geen geile verhalen.

Groetjes Anonyme Jongen.