Vraag

Kleedkamer

  • 21 April 2020
  • 5 reacties
  • 2936 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb dus een vraag.  Ik (jongen) zit dus op een sportvereniging en na sporten dan douchen we altijd samen naakt. Ik weet dat sommige sportmaatjes gay zijn en zelf ben ik bi. Ik hoor van veel mensen dat ze in de kleedkamer samen rukken, pijpen of soms zelfs anaal neuken. Mij lijkt dat ook echt super fijn om te doen (neuken wel met condoom trouwens). Tijdens het douchen krijgen we altijd wel een stijve van elkaar en daar lachen we dan een beetje om enzo, maar ik weet wel dat de anderen het ook geil zouden vinden om samen iets te doen. Ik wil graag samen aftrekken en pijpen ofzo maar de rest is te verlegen, hoe zorg ik dat ze dit toch willen doen? Dankjewel!


5 reacties

Badge

Vragen of ze interessens hebben in seksuele dingen. Kijken wat ze z3ggen

Ik zou uitkijken dat je niet dingen doet waar je later spijt van hebt. Probeer er niet alleen als iets geils naar te kijken, maar ook naar de gevolgen.

Hoi

Je kunt nie niet eens seks hebben bij je sport vereniging en het klinkt ook wel een beetje nep omdat 1 opde tien mensen is gay.bi.lesbiech..... dus laat even weten wat je bedoeld

Mag ik vragen hoe oud je bent ik heb soms wel zin om samen te rukken maar ben niet gay.

Reputatie 7
Badge +5

Van wie je het weet die het wel wil doen kun je misschien een app-je kunnen sturen. Misschien wel een beetje opbouwen met de app-jes. Suc6 laat maar weten 

Reageer