Vraag

Kleding kopen

  • 20 April 2022
  • 6 reacties
  • 209 Bekeken

Badge

Ik wil graag meiden kleding kopen maar ik weet niet hoe.

Ik wil namelijk niet naar de winkel en het niet afhalen bij een ophaal punt.

Weet iemand een paar webshops die het zo verpakken dat je niet kan zien waar het vandaan komt en wat erin zit?


6 reacties

Waarom zie je het niet zitten om op te halen bij een afhaalpunt? Ten eerste kijkt er echt niemand naar wat dat pakketje vandaan komt, die mensen daar zien echt tientallen pakketjes per dag voorbijkomen. Ten tweede weten ze toch niet dat er dameskleding in zit, kan toch ook herenkleding zijn van deze webwinkel. De meeste grote online kledingwinkels verkopen zowel heren als dames kleding. Ten derde weten ze toch ook niet dat het voor jou is. Stél dat ze weten dat het van een dameswinkel komt of dat er dameskleding inzit, kunnen ze toch ook denken dat het een pakketje of cadeautje  voor je moeder, zus, vriendin, etc is.

Ik denk dat je iets te veel beren op je pad ziet, komt wel goed joh.

Badge

Het probleem is dat ik het niet durf op te halen.

Hey @Oscar 

 

ik snap dat het eng is mijn tip is niet denken maar doen gewoon schijt hebben aan wat andere zouden denken.

ben niet bezig met de mening van andere maar met de mening van je zelf, als je die kleren graag wilt ga er voor.

niemand gaat hier over na denken omdat iedereen denkt wat gaan andere van mij vinden, je hoeft je nergens zorgen over te maken.

 

ik heb zelf ook een keer kleding afgehaald omdat ik het niet in de winkel durfde te kopen, het zat gewoon en een papieren tasje, ik schaamde me niet want je hoeft je hier voor niet te schamen, de verkoper vond het ook niet raar, ze gaan er echt niet over na denken of je raar vinden.

Wees niet bang, wees je zelf.

 

Het probleem is dat ik het niet durf op te halen.

Waar komt die angst vandaan? Zoals ik al eerder zei, niemand weet wat erin zit, en nobody cares. Al haal jij een pakketje van bijv. Zalando of Wehkamp, is er echt he-le-maal niemand die daar ook maar een seconde bij nadenkt.

Reputatie 2
Badge +1

+je kan ook en pakket ophalen voor iemand anders ik heb het wel eens voor mijn moeder gedaan.  Maar je kan het ook laten bezorgen 

Badge

Het probleem is dat ik het niet durf op te halen.

Waar komt die angst vandaan? Zoals ik al eerder zei, niemand weet wat erin zit, en nobody cares. Al haal jij een pakketje van bijv. Zalando of Wehkamp, is er echt he-le-maal niemand die daar ook maar een seconde bij nadenkt.

Ik heb social anxiety🙃

Reageer