Vraag

klasgenoot

  • 18 May 2021
  • 6 reacties
  • 1189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 16 jaar ben een jongen en ik heb een opmerking/vraag

Ik vind het heel geil en fijn om op te fantaseren over meisjes uit mijn klas en uit een andere klas meisjes die ik ken ik maak ook vaak screenshots van hun insta post en dan ga ik daar op aftrekken daar wordt ik heel geil van nu zat ik pas op school en zat ik ergens met paar vrienden en een paar meisje die ik ken en heb ik stiekem een foto van de kont van het meisje die voor mij zat gemaakt toen ze ging staan heb ik ook nog wat fotos gemaakt zodat ik daar thuis op kon aftrekken nu de vraag is dat raar en doen jullie dat ook of niet 

 

 

Alvast bedankt


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Het is opzich niet verkeerd om te fantaseren over klasgenoten. Dat doet bijna iedereen af en toe wel. En als je een geheugensteuntje nodig hebt is insta een plek waar je kan kijken. Maar ik vind het daarentegen niet normaal dat je foto's van haar gaat maken om daar later op aftetrekken. Dat is raar en verboden. Als iemand daar achter komt kan je veel problemen krijgen dus ik raad je aan die foto's te verwijderen en nooit meer zulk soort foto's maken van iemand.

Hoop dat dit een nuttig antwoord is.

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +19

Ehhh dat is niet echt oke. Doe dat maar gewoon niet. Je kan beter maar de fotos gewoon verwijderen en voortaan maar gewoon weer fantaseren.

Reputatie 2
Badge +1

Beste @Lolq23,

Het fantaseren over mensen die je kent of niet kent, is helemaal niet raar.

Maar het maken van foto’s van mensen zonder dat ze toestemming hebben gegeven of zonder dat ze het weten is niet gepast, en al helemaal voor de einddoelen ervan.

Ik raad je daarom ook aan om te stoppen met foto’s te maken zonder toestemming.

Foto’s van hun insta halen is niet raar, want dat hebben zij er zelf opgezet.

dus in conclusie:

fantaseer er oplos, maar handel er niet naar.

hopelijk heb je hier wat aan

groetjes,

username_unknown

Je gedrag is op zich geen uitzondering, het heeft ook een beetje te maken met je hormonen in de puberteit.

Aftrekken op instaposts is niet per se slecht, het stiekem maken van foto’s wel. Stop dus met dat laatste en houd het bij instaposts en fantaseren. Of stop helemaal als je het niet voor een deel kan beperken.

Badge

hai

ik denk niet dat het raar is met die insta foto’s maar dat je foto’s maakt dat moet je echt niet doen

dus ik zou gewoon die foto’s verwijderen omdat die meisjes dat waarschijnlijk echt niet willen dat jij daar foto’s van maakt

bye 

 

Reputatie 2
Badge +1

Het is opzich niet verkeerd om te fantaseren over klasgenoten. Dat doet bijna iedereen af en toe wel. En als je een geheugensteuntje nodig hebt is insta een plek waar je kan kijken. Maar ik vind het daarentegen niet normaal dat je foto's van haar gaat maken om daar later op aftetrekken. Dat is raar en verboden. Als iemand daar achter komt kan je veel problemen krijgen dus ik raad je aan die foto's te verwijderen en nooit meer zulk soort foto's maken van iemand.

Hoop dat dit een nuttig antwoord is.

Groetjes!

hoi 

foto’s maken van een ander is gewoon toegstaan zonder het verspeiden van de foto is er niks aan de hand 

en zolang de peroon er zonder stem of gezicht op staat (of andere persoonlijke dingen) dan is de foto anoniem en is er dus niks aan de hand. right? gwn vraagje

 

groetjes

Reageer