Skip to main content
Vraag

Klas genootje zeg dat ik verkracht ben

• July 1, 2025
  • 8 reacties
  • 1295 Bekeken

Tim007
Forum|alt.badge.img

Hoe iedereen ik ben 12 jaar een vraag

We wonnen bij een bos waar de buurjongens en ik van die takkenkampen maken .

Verleden zomer was ik op een dag alleen met een jongen van 14 jaar

Na samen plassen buiten ons takkenkamp zaten we wat op takken die voor bank dienen

Uit het niets vroeg hij of ik mijn piemeltje wou laten zien

Ik lachte en zie heel spontaan als jij jou piemeltje eerst laat zien

Ik was nog aan het lachen want ik verwachte niet dat hij het meende

En daar stond die jongen met een stijve piemel voor me, zo groot, ik verwachte het niet Het is niet dat ik nog geen piemel had gezien. Die van mijn paps wel maar dan niet stijf

Hij zij nu jij, ik heb mijn broekje ook maar los gemaakt en op de grond laten zakken

Hij is me gaan betasten, aftrekken en pijpen

Toen heeft hij zich klaar gerukt  op mij

Ik ben wel bang om met hem alleen te zijn.  Ik zie hem vaak  hij is een jongen uit onze buurt

Ik verteld het tegen een klas genootje bij een logeerpartijtje

En hij zeg dat ik verkracht ben Is dat echt ?  

(tekst aangepast i.v.m. forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

8 reacties

Forum|alt.badge.img

Wat je omschrijft is een vorm van sex. Nu komt het over dat jij niet wist wat dit was en de jongen jou heeft gepushed en jou lichaam gebruikt. Dit is inderdaad dan verkrachting. Ik weet niet of er een volwassene is die je vertrouwt om het hier tegen te vertellen want als dat zo is zou ik het wel doen. 

Dit kunnen je ouders zijn maar ook een docent op school. Ik kan heel goed begrijpen dat je je niet prettig voelt rond deze jongen en zou dan ook proberen niet meer alleen met hem aftespreken als je dit niet wil. Nee is ook een volledig antwoord en daar moet hij maar mee om gaan.

Stel je hebt geen vertrouwend persoon zou ik alsnog er wel over praten desnoods hier op de app want het is toch wel heel belangrijk dat je je emoties hierover kan uiten. Je hoeft niet alles te vertellen alleen wat je wilt. 

Hopelijk helpt dit. Als je meer vragen heb horen we het graag. <3

• July 2, 2025

Hallo ​@Tim007 🤗

Volgensmij ben je inderdaad verkracht. 

Ben het eens met ​@Anonimous949

Mieschien kan je er over praten met de KT

Groetjes badeend 

Tim007
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2025

Ik was heel verlegen En vond het vies Zeker doen hij op me spoot En de rare geur die er bij kwam Ik ontloop hem en vrienden vinden raar dat ik hem ontloop Iedereen vind hem leuk  

Maar ik weet ook wel dat ik het toe ook zelf mijn broek heb laten zakken

• July 2, 2025

Hallo ​@Tim007 

Als jij je broek laat zaken hoeft hij niet aan je te zitten en andere vieze dingen te doen ?

Dit is op geen enkele manier jou schuld.

Groetjes badeend 😉

Forum|alt.badge.img

Dan nog had die duidelijk moeten maken dat hij sex wou. Hij is fout. En dat vrienden het raar vinden kan zo zijn maar mijn tip is om dan andere vrienden te zoeken. Het is heel moeilijk hoor ik zelf heb er ook nogsteeds moeite mee maar dat is wel beter voor jou mentale gezondheid. Ik raad echt aan om met een volwassene te praten en ook echt erover na te denken of er misschien iemand in jou omgeving is die je vertrouwt. Vaak is dit wel het beste maar dat is jou beslissing.

Onthoud met namen dat dit echt niet you fout is omdat je je broek omlaag heeft gedaan . Hij heeft you gemanipuleerd en niet van te voren gezegt dat hij sex wou en het gewoon gedaan. Jij hebt dit niet goed gekeurd door je broek naar beneden te doen.

Hopelijk helpt dit <3

Tim007
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2025

Ik is door mijn klasgenootje dat ik er ben gaan over nadenken Soms denk ik dat het klasgenootje Jaloers is op de jongen uit de buurt   Weet je het klasgenootje wilde ook seks En vroeg of ik al met iemand had gerukt of meer En doen heb ik aan hem mijn verhaal gedaan Dat  niet voelde als verkrachting Ik vond het gewoon vreemd en het ging zo snel Heb ik ook gezegd Maar ik heb nu wel samen met mijn klasgenootje wat gedaan

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 3, 2025

Hoi Tim007,

Wat je verteld is duidelijk dat je er geen toestemming voor gaf en niet verwachtte wat er ging gebeuren. Mensen zijn snel geneigd om te zegge dat het hun eigen schuld was. Dat je je eigen broek hebt losgemaakt betekent niet dat je dat wou of wist wat hij ging doen en ook als je dat wel wist, maar niet wou of geen nee durfde te zeggen is hij nog altijd fout. Je kunt altijd praten met je huisarts of anoniem bellen naar centrum seksueel geweld, ook gewoon met al je vragen. Het feit dat je er mee zit betekent dat iemand over je grenzen is gegaan en dat het een nare ervaring is. En dan zou het voor de rest van je leven heel fijn kunnen zijn als je snel hulp krijgt. Ik hoop dat het goed met je gaat!

groetjes, Noa

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • July 3, 2025

Hoi ​@Tim007 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs

Fem, De Kindertelefoon