Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 16 ik wil graag klaarkomen tijdens het vingeren, of als ik een voorwerp (wat niet trillend is) in me stop hoe zorg ik er voor dat dat lukt?

GEBRUIK GEEN VOORWERPEN

soms duurt klaarkomen heel lang bij andere lukt het in 1 minuut 

dit is ongeveer mijn stappenplan

was eerst je handen 

doe dit in bed en zorg dat je alleen thuis bent of dat je ouders je tenminste niet kunnen horen voor het geval dat je moet kreunen

1. denk aan iets waar je geil van wordt in mijn geval seks
  2. Doe je trui en bh uit en ga je borsten een beetje masseren 
  3. doe je broek en onder broek uit en streel eerst even de buitenste schaamlippen 
  4. vouw je schaamlippen aan de kant en druk zacht en snel met een vinger op de klit
  5. wrijf over je clit en druk een beetje
  6. als je voelt dat je nat genoeg bent ga dan met een aantal vingers in je vagina (wat jij fijn vindt)
  7. zoek de Gspot en gebruik die 
  8. ga weer over de klit wrijven en doe met je andere hand vinger(s) in je vagina
  9. wrijf net zo lang tot je klaarkomt 
  10. *als je extra wil: ga langzamer als je voelt dat je gaat klaarkomen maar stop niet dan voel je de hele tijd een orgasme. Als het orgasme minder wordt ga dan sneller.  Op deze manier kan je in de fase blijven hangen dat je bijna klaarkomt en dat is zo fijn 😻
  11.  
  12. Hoe je zorgt dat je klaarkomt is voor iedereen anders dit is bv mijn manier. Als je gewoon genoeg oefent krijg je vanzelf een eigen manier, ik weet zeker dat het je gaat lukken en schaam je hier nooit voor want het helemaal normaal. 😘byee  

Reageer