Vraag

klaarkomen met alleen dirty talk

  • 19 July 2020
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb vaak als ik snap met een leuke meid en we elkaar duidelijk leuk vinden dat ik dat tijdens de dirty talk van dingen die we bij elkaar zouden willen doen al soms klaarkom, is dit raar en kan ik er iets tegen doen?

(zonder mezelf aan te raken)


1 reactie

Hoi

 

Dat kan prima, dat opwindende talk voor jou voldoende is om klaar te komen. Bij de een gebeurt dit sneller dan bij de ander, en als dirty talk hetgeen is dat jou opgewonden maakt, is het heel gewoon om hierop te kunnen klaarkomen. 

 

Er zijn er die door middel van hun eigen fantasieën, zonder enig fysiek contact, kunnen klaarkomen. Dat doen ze dan enkel met hun hoofd; door te fantaseren. Ik vermoed dat dat gelijkaardig is aan wat jij ervaart: dat je ook zonder aanraking, maar door middel van een andere soort van stimulering, namelijk de dirty talk, al klaarkomt. Niets raar aan dus, in mijn ogen. 

 

Vind je dit vervelend? Zo ja, zou je jezelf tussendoor misschien kunnen afleiden met iets dat totaal niet opwindend is. Het oplossen van een Rubik’s cube bijvoorbeeld, het opruimen van je kamer, of het eten geven van de hond. Ik zeg maar wat. Op die manier kan je de opwindende vibe wat breken, zodat je minder opgewonden wordt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer