Skip to main content
Vraag

klaarkomen meisje

Forum|alt.badge.img+2

ik hoor vaak dat meisjes klaar komen maar hoe kan een meisje klaar komen en wanneer gebeurt dat kan je dat voelen??????

9 reacties

• 0 reacties
  • 5 april 2023

Hey elize

Maak je maar geen zorgen. Meiden komen zeker klaar vaak veel intenser dan mannen. Bij een vrouw voelt het alsof je een dj nummer luisterd en de drop komt zegmaar. Veel vrouwen en meiden hebben problemen om dit te laten lukken. Gebruik van een voorwerp zoals een borstel of wanneer op juiste leeftijd sekspeeltje helpt ze hierbij. Vrouwen komen dus klaar maar minder makelijk dan manenn

• onnodige quote verwijderd-

• 0 reacties
  • 9 april 2023
elize_ schreef:

ik hoor vaak dat meisjes klaar komen maar hoe kan een meisje klaar komen en wanneer gebeurt dat kan je dat voelen??????

Een meid kan klaar komen door het stimuleren  van de clit en de g spot

De clit zit boven de vagina en is een knoblet en dit is heel fijn om over heen te vrijen. en als je de clit stimulerent kan het zijn dat je klaarkomt. je krijgt  een tintelingen door je helen lichaam als je klaarkomt door clit simulatie.

De g spot die zit in de vagina en is ook een klein knobbeltje die tegen de buikwand zit en dit kan ook heel fijn zijn als je deze stimuleert  en dit kan er ook voor zorgen dat je squirt als je dit goed stimuleert  het voelt ongeveer het zelfde als het clit klaarkomen maar dan verlies je ook nog vocht bij het squirten en bij het gewoon klaarkomen word je een stuk nater

Hoop dat je er wat aan hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 3 maart 2025

Hoe kan ik klaarkomen?

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 3 maart 2025
Anonymous schreef:

. Bij een vrouw voelt het alsof je een dj nummer luisterd en de drop komt zegmaar. 

​​​​​Haha, wat zeg je dat mooi.  En als je een goede DJ hebt, bliven die drops maar komen.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 3 maart 2025

@elize_ ik las in een oud topic dat je een jaar geleden voor het eerst klaar kwam.  Was dat toen geen echt orgasme, denk je?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 12 maart 2025

Klaarkomen voel je echt wel hoor

en vingeren helpt wel…

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 177 reacties
  • 12 maart 2025

Toen ik 9-10 jaar was vond ik het fijn om me bij mijn vagina aan te raken. Als ik het wat langer deed en druk gaf op mijn clitje (wat ik nog niet eens wist wat het was 🤨) dan voelde ik kleine 'schokjes'. Pas later, vanaf 10½ ongeveer wist ik dat het eigenlijk mijn eerste orgasmes waren.

Ik doe het eigenlijk nog steeds zo maar nu ben ik dus bewust van mijn gevoel en mijn orgasme. De schokjes zijn ook 'dieper' zeg maar en ik kan het langer aanhouden door mijn hand op mijn clitje te leggen en druk zetten. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 13 maart 2025

Goeie omschrijving

Forum|alt.badge.img

Dit is maar bij 30% van de meisjes. Dit is best zeldzaam.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen