Skip to main content
Vraag

klaarkomen/masturberen

• June 14, 2025
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Hoi!! 
ik ben 13 jaar en lesbisch. Ik ben de laatste tijd heel nieuwsgierig naar hoe “het” voelt, maar als ik mezelf wil aanraken durf ik niet. Heeft iemand nog tips??

xx AnoniemMeisje3456

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Hoi

Zorg ervoor dat je alleen bent, trek dan langzaam je broek en onderbroek uit en probeer gewoon vanaf je buik langzaam naar beneden te gaan tot je bij je schaamlippen bent en probeer beetje te vrijven en kijken wat lekker is 

Laat me het weten hoe het is gelukt

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 14, 2025

Waarom durf je eigenlijk niet? Wat houdt je tegen?

Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@AnoniemMeisje3456, toen ik voor de eerste keren begon te trekken vond ik het ook zeer eng en vreemd. Ik ben daar al lang over en geniet nu echt van het trekken. Ik denk dat het wel normaal is dat je bang bent, het zijn je eerste keren en je weet niet goed wat er gaat gebeuren. Even je gerust stellen, er zal niet erg gebeuren het ergste wat er kan gebeuren is dat je ouders of familie binnenkomt terwijl je bezig bent. Wees niet te luid, toen ik het voor de eerste keren deed stond ik in de douche omdat dan al het bewijsmateriaal verdween zegmaar. Dus geen schrik, doe wat goed voelt en voel je zeker niet verplicht.

Veel succes en plezier

Groetjes anonyme jongen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Als je het no durft ben je nog niet klaar wagt nog een paar maanden en probeer het dan eens