klaarkomen masturberen

  • 13 June 2023
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

ik ben een meisje van 12

ik masturbeer nu ongeveer een maandje en door tips van jullie heb ik het eens geprobeerd met een knuffel.

ik vingerde al iedere dag,maar ben nu echt klaargekomen🙃

mijn vraag is,

hoe oud begonnen jullie met vingeren,masturberen

hoe oud waren jullie toen je ook echt klaar kwam.

doen jullie het ook weleens met een knuffel?

hebben jullie nog fijne tips?

alvast bedankt voor de antwoorden en miisschien tips


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

ik ben zelf een jongen van 13 en ik masturbeer ook vaak maar ben nog nooit echt klaargekomen en @Sarahtjeh  met een kuffel is wel slim (ik kan dat niet want tja mijn grootse knuffel is nog kleiner dan mn hoofd) verder zou ik het ook niet weten ik zit ook een beetje met het probleem hoe ik goed moet klaarkomen

Hey ik ben een jongen van 16 en ik begon toen ik net 13 was geloof ik. Ik kwam ook meteen klaar. Ik heb t nog nooit met een knuffel geprobeerd lijkt me wel leuk.

en ik heb als tip om het op spannende plekken te proberen zoals op de wc op school. Ik heb zelf weleens in het donker naar huis gefietst en toen in de bosjes ik het buitengebied afgetrokken. Dat was echt Nice. En nog een tip is om het te proberen met iemand anders. dat is het beste. Het is moeilijk om te vragen (vind ik) maar je krijgt er geen spijt van

hoe oud begonnen jullie met vingeren,masturberen als kleuter denk dat ik 5 of 6 jaar was

hoe oud waren jullie toen je ook echt klaar kwam. Ook als kleuter al

doen jullie het ook weleens met een knuffel? Ja regelmatig

hebben jullie nog fijne tips? Een klein beetje plassen tijdens het masturberen is superfijn om klaar te komen of een klein beetje in je onderbroek plassen en dan met je hand in je onderbroek masturberen ik doe het zelfs op mijn knuffel en verstop deze dan voor de volgende keer.

Reageer