Vraag

klaarkomen lukt niet

  • 2 November 2023
  • 5 reacties
  • 461 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hey ik was vannacht aan het vingeren ma ik kan nie klaarkomen ik heb het een uur gedaan maar het lukt niet iemand tips


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Probeer de G spot te raken

Fantaseren. Ik zweer bij fantaseren, kan zelfs ervan klaarkomen zonder te masturberen, het is zo fijn.

Reputatie 3
Badge +3

misschien moet je andere dingen proberen, ik weet niet wat je nu doet maar je kan ook je clit strelen en 1 of 2 vingers in je kut doen, hoor dat dit lekker is ben zelf een jongen

Reputatie 1
Badge

Hoi,

ik ben zelf een jongen maar heb gehoord van vriendinnen hoe ze masturberen(vraag niet hoe we op dat topic zijn gekomen) dus hier is wat ik weet.

  1. werk van buiten naar binnen toe. Niet direct iets in je vagina gaan porren maar begin met het strelen van de buitenste schaamlippen bijvoorbeeld
  2. laat de clitoris lang met rust. het is erg gevoelig en daarom het toetje. Bewaar der voor het laatst ;)
  3. Wissel af. Het grootste gedeelte van Vingeren is niet het penetreren van je vagina maar alles eromheen. Draai verschillende “vormpjes”
  4. combineer. Iemand uit mijn klas zei dat ze aan het einde 2 vingers gebruikt en met haar duim haar clitoris stimuleert. Misschien werkt dat

Veel plezier I guess 🔥

Reputatie 3
Badge

Het kan ook nog komen door medicatie, als je net nieuwe medicatie slikt kan het zijn dat je even niet klaarkomt. Als je toevallig medicijnen neemt moet je maar even de voorschriften lezen.

Verder zorgen dat je gewoon goed nat bent of je kunt bijv een weekje even rust nemen en niks doet zodat het misschien daarna weer lukt

Reageer