Vraag

klaarkomen locaties

  • 19 March 2024
  • 9 reacties
  • 878 Bekeken

Badge

Hoi ik kom af en toe weleens klaar tijdens het masturberen. Wat zijn jullie gekste locaties waar je bent klaargekomen of gemasturbeerd hebt en is het voor mij een aanrader.


9 reacties

Badge

Mijn (raarste) plak waar ik gemasturbeerd en klaargekomen ben, is op een wandelpad in de bergen in Oostenrijk 

aanrader is ook in de tuin of op keukentafel 

Badge

Hoi jantje3.0 wat leuk op welke locaties het je het nog meer gedaan

Badge

In het bos 

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb nog geen sperma maar krijg wel het lekkere gevoel. Mijn locaties zijn. Bos, maisveld, in het donker achter in de auto, en soms ga ik naar een grote kledingzaak en pak ik iets van een broek ofzo en ga ik een kleedhokje in en kleed ik me helemaal uit, of op m’n buik op bed of ik parkeer hem tussen 2 matrassen in of in het zwembad waar zo’n harde straal uitkomt 

Badge

Hoi mijn gekste plek was denk ik in een zwembad hokje, niet zo'n kleine mr die lekker ruim was en waar ik mezelf goed kon vingeren en klaar kwam. Aventoe kwam er een klein kreuntje uit en dat vond ik best wel g3il. Ik heb ook al 2x gecastreerd in de kamer waar mijn broertje en vader sliepen wat ik erg spannend vond maar wat het wel leuk maakte🙃

Badge

verder nog plekken ?

 

Badge

Ik in de klas en in een zwembad hokje met 7 ander vrienden en 2 vriendinnen  in zo’n familiehokje waarde hebben gepijpt afgetrokken gevingerd n geneukt

Badge


wajow  Anoniem-geil  dat lijkt mij ook fkn geil hoe heb je dit voor elkaar gekregen? 

hoe oud ben je? en hoelang is je lul?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

Badge

nou we gingen eerst gwn naar het zwembad en toen vroeg ik aan degene die mee waren of ze zin hadden om te neuken en iedereen vond het goed 

ik ben 13 jaar en Mn lul is als ie stijf is 14 cm

Reageer