Skip to main content
Vraag

Klaarkomen in mond

• March 18, 2025
  • 6 reacties
  • 2620 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn vriend en ik hebben regelmatig orale sex en wij genieten er allebei van.
Alleen, voordat hij gaat spuiten, maak ik het met de hand af. Nu wil hij een keer in mijn mond klaarkomen en ik heb daar geen problemen mee, alleen als ik zie hoe hard zijn sperma uit zijn pik komt en hoeveel het is, gaan meiden daar niet van kokhalzen of iets?
En hoe voelt het wanneer er sperma in je mond wordt gespoten?
En wie slikt en wie spuugt het uit?

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 18, 2025

Zo veel en zo hard spuit een jongen niet hoor. Je mond stroomt vol met een soort zachte warme pap.  Ik slik maar veel mensen laten het weer uit hun mond lopen.  Echt uitspuwen lijkt me dan weer niet zo aardig , alsof je er vies van bent.  Maar doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt, laat je nergens toe dwingen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 18, 2025

Hoi hoi

Wat al kan helpen is:

• Laat hem waarschuwen als het zover is
  • Zorg dat je alleen nog het puntje in je mond hebt

Liefs

Kim

• March 18, 2025

Veel plezier! 
Het ziet er op zich we geil uit maar geen idee wat ik zou doen (ik denk in mond en doorslikken)

• March 18, 2025

Kopieer je nou oude topics van Dreamersforum? En waarom de vraag alleen aan meiden richten? Er zijn ook jongens die dit doen. 😉

Maar goed, on-topic: Het komt er echt niet als uit een hogedrukreiniger of brandslang. Het is wel handig als de jongen waarschuwt voordat hij komt.

Nognenanoniempje
Forum|alt.badge.img

Het komt er niet zo hard uit als je denkt. Het zal zeker geen pijn doen, maar de hoeveelheid sperma is ook nooit helemaal zeker. Zorg ervoor dat hij je waarschuwt en dat jullie het beide echt willen. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 19, 2025

Hey 

Je vriendje moet je waarschuwen dat hij klaar komt dan niet ver in je mond het gaat geen pijn doen en er komt niet echt veel uit blijf praten wat je fijn vind niet fijn vind