Vraag

klaarkomen in iets

  • 17 February 2022
  • 9 reacties
  • 541 Bekeken

Badge

Hebben jullie misschien een idee waarin in kan klaarkomen zodat het niet zo rotzooi is??


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi. Condoom? Washandje ? En dan daarna wel onder de douche schoon spoelen ( dat washandje) en in de wasmand doen denk ik. Of gewoon onder de douche het doen. 

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

In de wc dat is het makkelijkst lijkt mij

Reputatie 7
Badge +7

In een tissue of in de wc. Ik zelf doe het in een tissue want dan kan ik het gelijk weggooien snap je 

Reputatie 1
Badge +1

Hebben jullie misschien een idee waarin in kan klaarkomen zodat het niet zo rotzooi is??

Ik gooi de sok gewoon weg, (voor mij is dit makkelijk want ik woon in een kasteel dus ik mijn ouders merken het niet)

Badge


Zou ik bijvoorbeeld een condoom kunnen gebruiken, in klaarkomen, en dan zeg maar schoonmaken en opnieuw gebruiken met glijmiddel ?(om af te trekken niet op te neuken)

Reputatie 7
Badge +7

Een condoom is wel een beetje lastig schoon te maken, omdat het natuurlijk maar bedoelt is om 1x te gebruiken. 
ik denk dat je m opzich best een paar keer kunt hergebruiken, maar dat zou ik niet te vaak doen want dat lijkt me best onhygiënisch. 

Badge

@kwakend1tje 
Oke top dankjewel voor het reageren 🙂

je zou het ook op je bed kunnen laten liggen en niet opruimen. Dit scheelt heel veel tijd en kan je het na een bepaalde tijd in 1 keer tegelijk opruimen

 

xxx jo

Reputatie 5
Badge +3

ik zou zeggen een tissue/wc-papier/keukenpapier, dat is het makkelijkste en kun je gelijk in de wc gooien.

als je laminaat hebt kun je ook op de vloer spuiten en dat daarna opruimen

Reageer