Skip to main content
Vraag

klaarkomen in douche

  • 18 July 2024
  • 4 reacties
  • 385 Bekeken

Hey guys, 

Ik probeer nu al een tijdje klaar te komen.

Vingeren zelf lukt niet dus ik ging het proberen met de douche kop. Dit voelt super fijn aan maar na een tijdje krijg ik het gevoel dat ik niet meer kan staan door het goede gevoel. Ik kom dan ook niet klaar. Iemand tips? X

Alvast thxx

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoe kan je dat dan doen met de douchekop?? Wat bedoel je want k hoor vaak dat het lekker is maar hoe moet dat. En je kan miss gaan zitten?? Als dat kan xx

hoi! even een vraagje, hoe past jee douche kop er in? ik heb het wel eens geprobeerd maar het paste niet, zelfs niet als ik glijmiddel gebruikte, nog een vraagje, vind je het niet vervelend voor je familie dat zij daar nog onder moeten douchen? 

Badge

Hey @Anoniempje12099 wat bedoel je met vingeren  lukt niet en je zou eventueel ook gewoon kunnen strelen of een vibrator kopen wat dat vind ik persoonlijk erg lekker

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

Fijn dat je je lichaam aan het verkennen bent en probeert uit te vinden wat voor jou goed voelt. Neem de tijd en probeer niet te haasten, soms kan de druk om klaar te komen het moeilijker maken om te ontspannen en te genieten. Experimenteer met verschillende standen van de douchekop, zoals het variëren van de waterdruk en temperatuur, en probeer verschillende hoeken en bewegingen om te zien wat voor jou het beste voelt.

Focus op je ademhaling; diepe, rustige ademhaling kan je helpen ontspannen en de sensaties versterken. Als staan oncomfortabel wordt, probeer dan te zitten of liggen in de douche als dat veilig is. Ontspan en geniet van de reis zonder te veel te focussen op het einddoel, geniet van de sensaties en het proces. Het is helemaal normaal om niet elke keer klaar te komen als je het probeert, iedereen's lichaam is anders en het kan tijd kosten om te leren wat voor jou het beste werkt.

Ik hoop dat deze tips helpen! 

Reageer