Skip to main content

Hey hoi! Ik heb een vraagje. HOE moet je klaarkomen en wat gebeurt er als je klaarkomt? ben zelf een meisje dus liefst ook antwoord van een meisje, maar jonge kan ook als hij het ook weet! graag je geslacht, leeftijd en uitleg! Xxx anoniem

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6

Hey ik ben een meisje van 13 en klinkt misschien vreemd maar kom zelf al mijn halve hele leven klaar door met mezelf te spelen daarbeneden kon het als kleuter al mijn moeder zij dan altijd dat ik dat maar op mijn kamer moest doen als ik alleen was al is het gevoel heel moeilijk te omschrijven het voelt gewoon zalig aan als je met je vagina speelt en op een gegeven moment voelt het dan steeds beter en beter aan tot je niet meer kan stoppen en je vanzelf doordoet kan het echt niet omschrijven maar je kan het gevoel echt niet missen je weet het echt wel als je bent klaargekomen je hebt dan een voldaan gelukzalig gevoel. 


Jongen 16, je kan het beste je clitoris stimuleren om klaar te komen want daar zitten de meeste zenuwen om seksuele prikkels en orgasmes te maken!


Reageer