Vraag

Klaarkomen en seksspeeltjes

  • 15 June 2022
  • 7 reacties
  • 481 Bekeken

Badge

Hai! Hoe kan ik makkelijk klaarkomen? En hoe doen jullie het? Wat zijn de fijnste manieren? En wat zijn de fijnste seksspeeltjes. En hoe koop je deze ongezien als 13 jarige?


7 reacties

 

een dildo in je kont duwen werkt heel goed kom je sneller klaar

Reputatie 1
Badge +4

Hallo 

Je kunt altijd extra stimuleren door bv met je vinger over je anus te vrijven je moet zelf een beetje ontdekken wat jij leuk vind ik (als ik klaarkom blijf ik doortrekken) en experimenteer met andere dingen 

Badge

Yo,


Toen ik 14 was kocht ik mijn eerste buttplug. Misschien kan dat iets voor jou zijn?
De website Easytoys verpakt al hun producten discreet. Er is nergens op je bankrekening of op de doos te zien dat het een sekstoy is. Dit kan misschien een optie zijn!

Als je nog geen seksspeeltjes kan kopen zou ik de massage douchestraal proberen en die op je anus zetten, of jezelf vingeren.  Probeer gewoon dingen uit zoals jezelf strelen of je tepels aanraken en kijk wat jezelf fijn vindt!

Reputatie 4
Badge +4

. En hoe koop je deze ongezien als 13 jarige?

Hoi @Anoniem.jongen , 

misschien moet je dit met je ouders bespreken. Als je dit niet met je ouders wil delen, laat het dan in de doos waarin je het bestelt! 
 

groet, @Vertelt zijn naam niet 

 

Reputatie 1
Badge +4

Ik wil ook seksspeeltje bestellen maar ik bestel nooit iets wa moet ik dan zeggen als ik ineens iets bestel en wa als ze vragen wat ik heb besteld 

Reputatie 4
Badge +4


Hallo @Kobe
Ik kan 3 manieren bedenken:

  1. de minst populaire maar wel de best werkende, gewoon eerlijk zijn
  2. eromheen draaien; van onderwerp veranderen,
  3. Ik zeg altijd als ik iets heb besteld, een cadeautje (weet ik veel, ik zeg maar wat)

groet @Socrates 

Reputatie 1
Badge

ik zou gewoon donkere kleding aan doen en een mondkapje en gewoon de winkel inlopen, desnoods wat make up op als je wilt dat ze niet zien hoe oud je bent

Reageer