Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 15 en wil klaarkomen ik weet de basics wel en heb al wat geëxperimenteerd maar ik ben nog niet klaargekomen ik heb een zuigvibrator en ik zou kunnen vingeren heeft iemand tips voor mij of een stappenplan 

Groetjes in meisje die graag wilt klaarkomen 

Hey,  ik ben een jongen van 17j,  en persoonlijk heb ik al verschillende meisjes laten genieten tot ze klaar kwamen.  Vb. Clitoris verwennen,  strelen,  van zachtjes naar hard verwennen,  als je het voelt stijgen en het genot komt hoger en hoger,  dan kan je door gaan en je grenzen verleggen tot je hoogte punt voelt en klaar komt.  Ook als je vingeren,  de G plek goed stimuleren,  het gevoel dat je opgeilt en je genot geeft door gaan tot je gaat klaar komen.  Je tepels kunnen ook erg gevoelig zijn, en als je deze ook stimuleert kan dit ook helpen om klaar te komen 

Geile kusjes. 


@Mianomini 

Neem vooral je tijd en zorg dat je niet gestoord kunt worden. Ook niet denken dat je moet klaarkomen! Zorg dat je wel goed in de mood bent. Ik ben zelf een jongen,  13 jaar. Ik kan zelf al wel klaarkomen maar heb er ook echt wel even tijd voor nodig. Geniet vooral dat is het belangrijkste en dan kom de rest vanzelf. 

 

Liefs 


Hey, je kan de zuigvibrator op je clitoris zetten en ondertussen met je vingers in je vagina je g-spot vingeren met 2/3 vingers, en even volhouden. Dat zorgt voor een geweldig orgasme. 

Veel successs!!! 


Reageer