Skip to main content

Als ik mezelf vinger of schuur over een kussen krijg ik een lekker gevoel alleen er komt niks uit mijn vagina. Is dat raar of hoe krijg ik dat wel voor elkaar? En heeft iemand dan tips hoe jullie het doen

Ik weet niet hoe oud je bent, maar er komt iets uit tussen 12 en 18 jaar dacht ik. Dus dat is normaal hoor ;)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Bron: Https://sense.info/

 


Goed dat je verwijst naar de site sense.info!

Hier kan je meer lezen over klaarkomen en squirten of vrouwelijke ejaculatie.

Het kan inderdaad dat een meisje/vrouw vocht afscheid bij het klaarkomen, dit wordt ook wel vrouwelijke ejaculatie genoemd. Dit voelt alsof je moet plassen, maar het is geen urine, het is vaginale vloeistof. 

Nog veel plezier op het Forum!

Karin, de Kindertelefoon


( ik ben een meisje van 13)

ik gebruik een electrische tandenborstel om klaar te komen en bij mij komt er wel vloeistof uit ( het ziet er een beetje wit doorzichtig achtig uit en het is een beetje slijmerige textuur, dit voel je niet maar alleen als je met je vingers er aan zit. Ik gebruik wel een schoon borsteltje natuurlijk.

ik  doe niet de haartjes op mn clit houden maar het plastic randje waar de haren zegmaar aan vast zitten.

ik heb 3 standen op mn tandenborstel dus ik begin met de zachtste en dan ga ik verder naar de andere. ik doe dit ALLEEN ALS IK ALLEEN THUIS BEN. want dat kan je gwn kreunen en andere geluiden maken als je dat wil/doet. ik houd de tandenborstel er ongeveer 1-2 min er op en soms een kleine pauze. na 1-2 min komt er bij mij al iets uit maar ik zou doorgaan tot je je hoogtepunt bereikt.

ik hoop dat je er iets aan hebt!

liefs van mij😊


Reageer