Vraag

klaarkomen als meisje


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii iedereen,

 

Ik ben een meisje, 15 jaar en ik ben nog steeds niet klaargekomen. Ik heb het gevoel alsof ik alles heb geprobeerd, denk dan aan vingeren, over je clit heen gaan, met de douchekop, g-spot proberen te vinden (die vind ik niet), naar tips zoeken op vragen van andere meisjes hierop, op internet zoeken en op YouTube. Niks helpt.

Ik merk wel dat ik meer opgewonden word en het lekkerder vind als ik het met de douchekop doe, alleen ik was vorige week een x alleen thuis en heb dat toen best lang gedaan. En alsnog niks, terwijl ik juist d8 als ik dit langer doe lukt het..

Idk of het van toepassing is maar ik heb ook Diabetes type 1, misschien heeft dat invloed op iets? Want ik zou echt geen andere verklaring weten.

 

Hebben jullie tips? Of lukt het jullie als meiden ook niet? Laat het dan alsjeblieft weten want heb echt het gevoel dat ik de enige ben :)


10 reacties

Hoii iedereen,

 

Ik ben een meisje, 15 jaar en ik ben nog steeds niet klaargekomen. Ik heb het gevoel alsof ik alles heb geprobeerd, denk dan aan vingeren, over je clit heen gaan, met de douchekop, g-spot proberen te vinden (die vind ik niet), naar tips zoeken op vragen van andere meisjes hierop, op internet zoeken en op YouTube. Niks helpt.

Ik merk wel dat ik meer opgewonden word en het lekkerder vind als ik het met de douchekop doe, alleen ik was vorige week een x alleen thuis en heb dat toen best lang gedaan. En alsnog niks, terwijl ik juist d8 als ik dit langer doe lukt het..

Idk of het van toepassing is maar ik heb ook Diabetes type 1, misschien heeft dat invloed op iets? Want ik zou echt geen andere verklaring weten.

 

Hebben jullie tips? Of lukt het jullie als meiden ook niet? Laat het dan alsjeblieft weten want heb echt het gevoel dat ik de enige ben :)

Reputatie 2
Badge +1

hoiii

het is mij ook nog niet gelukt, maar ik moet ook heel eerlijk zijn dat ik niet echt weet hoe het voelt... en of ik wel wat voel...

Heyy


Je bent zeker niet de enige die dat niet lukt! Er zijn veel meisjes die het niet lukt om een orgasme te halen/klaar te komen.

 

Ik ben een jongen, maar heb wel een paar tips voor je waar je misschien iets aan hebt,

 

Er bestaan een site die heet sense. Op die site staan heel veel tips over vragen zoals hoe moet je klaarkomen.

 

Als je op dit linkje klikt kom je op een specifieke site terecht van sense waar tips staan over hoe je kan klaarkomen als het moeilijk lukt. Misschien heb je daar iets aan🙂

 

Een stukje tekst van die site:

Waarom lukt het niet? 

  • Je bent niet opgewonden of je bent gespannen
  • Je bent met je gedachten ergens anders.
  • Je bent bang dat je een raar gezicht trekt of raar geluid maakt
  • Je richt je teveel op het willen klaarkomen
  • Je denkt dat het toch niet gaat lukken
  • Je hebt alcohol gedronken of een andere drugs gebruikt
  • Je gebruikt medicatie tegen hoge bloeddruk, depressie, epilepsie, psychoses, angsten of een te hoog cholesterol
  • Je gebruikt medicatie die hormonen bevatten of andere hormoonpreparaten
  • Je wordt niet op de goede manier aangeraakt
  • Je vertrouwt je partner niet helemaal of je relatie loopt niet lekker

 

5 tips voor klaarkomen 

  1. Ga eerst naar de wc voordat je gaat vrijen. Daarna kun je je beter ontspannen.
  2. Merk je dat je opwinding niet meer verder gaat? Ga juist even door, vaak kom je vlak daarna klaar.
  3. Neem de tijd. Richt je niet op het klaarkomen, maar op alle lekkere dingen die je voelt. Als je van jezelf moet klaarkomen dan gaat het niet lukken.
  4. Als je aan het neuken bent, kies dan een standje waarbij de clitoris en de eikel goed gestimuleerd worden.
  5. Probeer niet tegelijk klaar te komen! Dat lukt bijna niemand.

 

Groetjes van mij!

Badge

Hallo anoniem4,

Je moet eens op youtube of op andere sites (of gewoon google) opzoeken waar de g-spot zit. Ik weet wel dat dat de “zwakke plek” is voor meiden en dat ze daar orgasmes van kunnen krijgen. 
 

Succes en groetjes!

Ik heb er zelf ook heel lang voor moeten proberen tot ik een  orgasme  kreeg 

maar wist op het moment  dat ik me eerst orgaseme kreeg niet dat het een orgasem was

maar na nog een paar keer masturberen  ontdekten  dat als ik klaar kom  een soort van shok  kreeg  als ik klaar kwam

en dat is hoe ik wist dat ik was klaar gekomen in begin dacht ik dat die schoke waaren omdat ik  op een goede plek vreef

Maar later besefte ik me dat het was om dat ik klaar kam 

Tip ga niet aleen je clit stimuleren  want zo kom je echt  niet klaar

ga ook met je vingers in je kut of anus want zo stimuleer je ook de G spot 

 

Hoop dat je hier wat aan hebt

Gr bren ;)

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hee meid, dont worry about it! 

 

Het is eigenlijk heel normaal dat het niet lukt, het lukt ook niet zomaar. Je kan ook niet denken ‘ik ben nu geil dus nu kom ik klaar’. Er gaat een hele routine van vooraf. Wat ook wel voorspel wordt genoemd. 

 

Met de douchekop doe k zelf ook altijd. Je moet het juiste plekje vinden, dat is voor mij net boven of links naast mn clitorus. Wat ik ook wel eens doe is een gum op  een elektrische tandenborstel zetten, werkt echt haha. 

 

Ik ben nu 14 en ben ook bang dat ik niet kan klaarkomen door bijv vingeren (kan maar met 1 vinger dr in) maar ik maak me er geen zorgen meer over, jij zou dat ook niet moeten doen. Je moet het gewoon ontdekken, neem de tijd, ookal duurt het 2 jaar. En onthou dat je niet raar bent!! xx

Reputatie 1
Badge

ik ben een jongen van 14, maar een vriendin las dit en zei dit: vind eerst je g-spot, dan moet je dit proberen: probeer eens als je gaat douchen de douchekop er vol op te laten stralen:) op je g-spot en je clitje. dat voelt heel lekker en dan kom je klaar in no time. succes, laat maar weten of t heeft gewerkt en of deze tip nuttig was ;)

hii ik weet dat het al een jaar geleden is dat deze topic is geplaatst, maar ik kom zoo snek klaar hierdoor:

ga op je rug liggen in bed

ga jezelf langzaam uitkleden (maak jezelf geil)

pak je kussen

ga op je knieen zitten

kussen ertussen

en ga erop rijden

is supr lekker

ik ga vaak maar voor 5 minuten omdat ik zooooo snel klaarkom, ik ga denk ik straks proberen om het 20 minuten vol te houden, er op te rijden zonder klaar te komen, dat maakt het klaar komen 10 keer lekkerder… btw als je klaar komt voel je dat ECHT wel, sommige mensen gaan trillen, maar ik adem meestal heel zwaar, of kreun tijdens het rijden want dat maakt het geiler :)  ik hoop dat het helpt voor wie dit dan ook leest byeee

Reputatie 7
Badge +9

Waarschijnlijk word je clitoris niet genoeg of goed gestimuleert, je kan dan gewoon uitzoeken wat lekker voor jou is

Een klein beetje plassen terwijl je masturbeert en je komt zalig klaar.

Reageer