Skip to main content

Hoi,

Ik trek me meestal savonds in bed af. Maar hebben jullie tips wat ik dan het beste met m'n cum kan doen en waarin ik kan klaarkomen?

Gewoon in een doekje

Groetjes mij @Anoniemxv 


'Normale' oplossingen:

1. Cum in een sok en de sok in de was (sok kan je ook om je lul heen doen en dan aftrekken)

2. Cum op je buik en het afvegen/laten opdrogen

3. Cum in een doekje/wc papiertje

 

'Rare' oplossingen:

1. Cum in je mond

2. Cum op je hand en lik het af

3. Cum in je deken

 

Hoop dat dit helpt!


Hoi, er is een andere topic waar iemand wel ideetjes heeft wat je ermee kunt doen 😉 maar het is anoniem hier dus uitwisseling kan niet. Wat denk je van keukenpapier, toiletpapier of tissues?  En daar doe je nog een laag papier omheen en de volgende dag doorspoelen. Ik neem maar zo aan dat je dit vraagt omdat je niet te veel gedoe wilt met naar de wc gaan 's nachts? Wel ook naderhand even je vingers met van die babydoekjes of aanverwant schoon vegen 😉 die kunnen op hun beurt weer in de afvalbak.

Groetjes liefs Tartan X


@Anonieme08 

Je kunt op de zelf klaarkomen en dan met een doekje opvegen en weggooien. Zo doe ik het soms, ik heb laatst ook condooms gekregen van mijn moeder, die doe ik ook wel is om en kom ik daar in klaar. 


Gewoon in een stuk toilet papier, over je buik en dan afvegen, in je onderbroek, in een sok, over je tshirt maar dan natuurlijk wel gewoon in de was gooien. Ik trek mezelf altijd af onder de douche en dan gewoon weg spoelen via het doucheputje.


Reageer