Vraag

klaarkomen

  • 15 July 2022
  • 7 reacties
  • 350 Bekeken

Badge

Beste, ik maak me een beetje zorgen over het feit dat ik nog geen sperma spuit als 13-jarige dus heb ik wat research gedaan waarin stond dat je eerst schaamhaar en okselhaar moet hebben, je groeispurt moet gehad hebben en al een baart in de keel moet hebben voor je sperma kan spuiten, is dit waar? Want ik heb de laatste 2 nog niet gehad, dus misschien zit ik ook wat aan de late kant in de puberteit.

alvast bedankt


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

maak je daar geen zorgen over, dat komt allemaal vanzelf. Ieder lichaam is en werkt anders, dus rustig afwachten :)  en het voordeel van geen sperma spuiten, je hoeft ook niks op te ruimen! dus geniet er nog maar even van

Reputatie 1
Badge +1

Ik was ook pas 14 toen ik dat allemaal kreeg. En nu ben ik 15 maar het veranderd echt snel. Toen ik 13 was dacht ik het zelfde maar het is uiteindelijk gewoon normaal. Nog even afwachten maatje 

Reputatie 7
Badge +5

Je bent misschien gewoon wat laat ik heb ook nog niks

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het nu al wel maar kreeg zulke dingen pas toen ik 14 was 

Maak je geen zorgen jongen, bij iedereen is de volgorde een beetje anders. Ik kon op mn 13e klaarkomen met sperma en ik had op mn 12e schaamhaar, maar okselhaar kwam pas later op m'n 14e. Bij vrienden van mij was het weer anders, een had, van wat ze mij vertelden, op 14 schaamhaar maar ook direct okselhaar en konden best snel erna sperma spuiten en een ander had eerst balhaar en had pas een tijd erna okselhaar en sperma spuiten dus ja, je ziet het in deze voorbeelden het is zo verschillend. Sommige jongens beginnen ook pas op hun 16e met haar krijgen hoor.

Reputatie 1
Badge +1

post verwijderd op grond van forumregel 13: ga niet off-topic

Badge

Ik word morgen 13, en heb ook geen okselhaar, schaamhaar of baard in de keel, en kan ook nog niet spuiten, dus je bent niet de enige

Reageer