Skip to main content

Hallo, 

Ik ben een jongen en 17 jaar.

ik heb last van een verlate puberteit, maar die begint nu wel in werking te komen sinds begin dit jaar.

nu heb ik steeds dat ik aftek dat ik naar een climax opbouw en dan denk ik dat ik klaar kom maar ik ben niet zeker want al wat er uitkomt is water kleurig en een beetje slijmerig. als ik dan besluit verder te doen met wat speeksel voor vocht komt er een 2de climax maar dan komt er niets uit. is dit normaal?

btw als ik doorga tot de 2de keer voelt mijn geslachtsdeel zeer gevoelig tot de volgende ochtend zelf?

Hoii anoniem203 leroy hierr

Aan die verlate puberteit kan je niey zoveel doen.

Dat ''water'' is sperma... Je sperma word dikker als je je 2 of 3 dagen niet aftrektmaat dat verschilt ook weer. Want ik kan bijv. 3x komen en het blijft er uit lopen.

Als je klaarkomt geeft je penis een soortvan schokken... Meestal na de 2de 3de schok begin je met ejacueren... (Sperma komt uit je penis)

Die gevoelog heid is omdat het nog redelijk nieuw is... Als je voor de eerste keer iets doet gaat het meestal niet de eerste keer helemaal goed…

Je kan wel als je je eikel minder pijnlijk wil maken... Het vokrhuidje naar achter trekken en dan hem in je onderbroek doen... De wrijfing zorgt er voor dat je eikel meer kan hebben…

Als ik je een advies mag geven... Zou ik je aanraden om 2/3/4 dagen niet te masturberen en miss het truckje voor je eikel gebruiken om pijn te voorkomen…

Voor de rest geniet lekker van de puberteit

Leroy

Reageer