Hallo, ik ben een jongen van 13 en als ik klaarkom komt er geen wit sperma uit mijn penis
maar een doorzichtige vloeistof.
Is dit normaal? en als ik ouder wordt gaat er dan wel wit sperma uit mijn penis komen?
graag antwoorden.
Bladzijde 1 / 1
Heey KENNYM307,
Ja, het is al sperma en het is volkome normaal!
Er zitten nu nog niet zoveel zaadcellen in en het is misschien ook maar een klein beetje.
Wat later gaat het witter worden.
Ik had dit ook maar toen was ik 11.
Nu heb ik erg veel, en het kan ook best verschillend zijn. Ik heb vaak erg waterig sperma, maar dan is er juist ook erg veel!
Gefeliciteerd dat je al echt klaarkomt!
Ja, het is al sperma en het is volkome normaal!
Er zitten nu nog niet zoveel zaadcellen in en het is misschien ook maar een klein beetje.
Wat later gaat het witter worden.
Ik had dit ook maar toen was ik 11.
Nu heb ik erg veel, en het kan ook best verschillend zijn. Ik heb vaak erg waterig sperma, maar dan is er juist ook erg veel!
Gefeliciteerd dat je al echt klaarkomt!
Hi Kenny,
Wat M12G al zegt; het is nog doorzichtig vanwege de lage hoeveelheid zaadcellen. Sperma is een verzamelnaam voor het vocht uit je zaadblaasjes, het vocht uit je prostaat en zaadcellen. De eerste twee zijn beiden doorzichtig, dus dat verklaart dat het niet wit is, maar dat komt nog. Zorgen maken is niet nodig.
Wat M12G al zegt; het is nog doorzichtig vanwege de lage hoeveelheid zaadcellen. Sperma is een verzamelnaam voor het vocht uit je zaadblaasjes, het vocht uit je prostaat en zaadcellen. De eerste twee zijn beiden doorzichtig, dus dat verklaart dat het niet wit is, maar dat komt nog. Zorgen maken is niet nodig.
Uhm.... Volgens mij zitten jullie allemaal fout... Dit is gewoon voorvocht... Aangezien voorvocht ook vrij komt bij het ejaculeren...
uuuh denk is na, dit is de fk sperma
Nee, dan zou het niet zozeer doorzichtig zijn.
Het is dus of voorvocht of zaadvocht, zoals al eerder werd gezegd.
Het is echt sperma KENNYM207 als je daarbij een orgasme krijgt!
Dat is het bijna niet uit te leggen lekkere gevoel als le klaarkomt.
Kenny moet nu oppassen dat hij een meisje niet zwanger maakt (als ze seks hebben)
Groet M12G
Dat is het bijna niet uit te leggen lekkere gevoel als le klaarkomt.
Kenny moet nu oppassen dat hij een meisje niet zwanger maakt (als ze seks hebben)
Groet M12G
Hoi,
Wat de meeste mensen zeggen koppen wel. Het is een soort sperma maar omdat je cellen nog niet helemaal klaar zijn. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Als het goed is word het even later als je ouder bent echt sperma!
Groetjes!
Wat de meeste mensen zeggen koppen wel. Het is een soort sperma maar omdat je cellen nog niet helemaal klaar zijn. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Als het goed is word het even later als je ouder bent echt sperma!
Groetjes!
Hoi, ik ben een jongen van 13 jaar. Ik heb al veel ervaring met klaarkomen. Ik doe het dagelijks. Gewoon door blijven fappen en je komt er wel. Eerst kwam er bij mij niks uit toen ik 10 was. Op mijn elfde kwam er waterig spul uit. En sinds mijn twaalfde komt er echt sperma. En op mijn dertiende is het nog meer geworden.?
Ik ben 15 en ik ruk al 2 jaar maar nog steeds geen sperma alleen maar doorzichtig vloeistof
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.