Skip to main content

Hoii ik ben een meisje van 12 en vind vingeren saai worden wat kan ik er nog meer in stoppen en hoe kom ik makkelijk klaar?

 

Douchekop hoor ik vaak, of een seksspeeltje kopen. Ook kan je komt vingeren doen, als je wilt

Meet weet ik niet ben geen meisje

-mij


Hoii de douche kop heb ik al vaker gehoord maar werkt niet en seks speeltjes kan ik niet halen want m’n ouders zien dat


hallo!

als de douchkop niet werkt en speeltjes kan je niet doen dan kan je miss je fantasie gebruiken! of foto's van jongens die je leukt vind. Ik weet niet of je vriendinnen vingeren maar anders kan je ook een keer samen met hun vingeren. + je kan ook als je wilt met (als je die nog hebt) knuffles vingeren.

Groetjes kingboy!👑🤠


Je kan wel een Albert Heijn cadeau kaart kopen en die inruilen voor een seksspeeltje

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoe?

 


@Kingboy  hoe bedoel je een knuffel vingeren? En hoe doe je dat?


@Anoniem.Mens 

Hey

ik bedoel om met je knuffles arm/been/poot hoe je het maar noemt over je (om netjes te zeggen) spleet te gaan wrijven

groetjes Kingboy👑🤠🤠


Hoe?

 

Je kan denk ik wel ergens cadeau kaart halen, en dan kun je die inruilen voor een seksspeeltje, dan zien je ouders het niet in de bank


Ik wil ze gwn ni hebben met geld ofz


@Anoniem.Mens

Hey

ik bedoel om met je knuffles arm/been/poot hoe je het maar noemt over je (om netjes te zeggen) spleet te gaan wrijven

groetjes Kingboy👑🤠🤠

Ah ja natuurlijk 😑 heel erg bedankt!🥰


Reageer