Skip to main content

Heyyyyy 

meisje 13 

 

ik kom soms klaar maar het duurt super kort en ik wil meer fun hebben maar ik durf niet te vingeren plsss any tips om het spannender te maken pls stap voor stap zo uitgebreid mogelijk 

Hey ik ben ook een meisje van 13 en kleine  beetjes plassen terwijl je met je kutje speelt is geil en spannend vooral als je een klein beetje in je onderbroek plast en je hoeft helemaal niet met je vingers in je kutje te gaan om klaar te komen hoor ik doe het ook meestal niet gewoon over je kutje en je clitoris wrijven is genoeg of op een oude knuffel rijden en kleine beetjes plassen is ook heel geil mijn grootste tip is eigenlijk kleine beetjes plassen en het kan overal eigenlijk als je maar een klein beetje plast wordt enkel je onderbroek een klein beetje nat ik doe het vaak stiekem in de zetel voor tv onder een dekentje en dan stiekem met mijn kutje spelen maar meestal gewoon in bed voor ik ga slapen eerst een klein beetje in mijn onderbroek plassen zonder mezelf aan te raken en dan lekker vinger met mijn hand in mijn onderbroek dan slaap ik altijd heerlijk daarna als ik ben klaargekomen en tegen de ochtend is mijn onderbroek al lang weer droog.


Reageer