Kinky/BDSM

  • 17 March 2024
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

hallo ik ben een jongen en wat vinden jullie van BDSM, ik vind het best wel geil ofzo als ik door me vriendin (die ik niet heb) wordt vast gebonden wordt of andersom en gewoon beetje met sextoys elkaar teasen enzo

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, ik vind altijd dat alles kan zolang jij en je partner het leuk, fijn, spannend, opwindend enzovoort vinden en je binnen je eigen en je partners' grens blijft. Dan is het helemaal prima en leuk wat je (samen) doet. Klein onthullinkje van mij in dit geval is dat mijn lief een paar van die handboeien heeft voor de toneelclub dus die moest ik natuurlijk even om, en nadat we erom uitgelachen waren  gingen we lekker even zoenen,  ik met die dingen nog om op mn rug en bleek dat ik dat eig best wat extra spanning vond geven qua gevoel. Dus doet ze die nu heel af en toe om bij mij. Niemand heeft daar last van, niemand wordt er door benadeeld of wat dan ook, dus dan is dat helemaal prima. Zo is het vind ik ook met wat jij zegt. Gewoon  genieten van en fijn vinden  wat jij (en je partner) samen willen doen! 🙂👍

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik ben het wel met @Tartan14  eens. Iedereen mag fijn vinden wat ie wil en ook samen, als je het allebei fijn vind en niemand wordt er minder van. Ik zelf doe nog niets op dit gebied maar ik vind dat mensen dit soort dingen lekker zelf mogen weten.

Liefs, Tover xxx

P.s. klinkt ook wel leuk en grappig wat je vertelt Tartan 😉😊

Reputatie 7
Badge +2

Nice @Tartan14 ! Je hebt helemaal gelijk! 

XoXoX Sjardy 

Reageer