Skip to main content
Vraag

Kijken op t strand naar billen

• June 23, 2025
  • 8 reacties
  • 830 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Vinden jullie (meiden) het erg als jongens op het strand of zwembad naar jullie billen / bikini kijken?? K kijk wel echt vaak maar is dat erg? 

8 reacties

L.T
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 24, 2025

Hoii, 

om eerlijk te zijn vind ik het echt cute als jongens dat doen, miss beetje raar maar goed. Ik vind het altijd wel vlijend ofz. Dus nee ik vind het totaal niet erg.

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 24, 2025

Hmm, eindelijk een vraag waar ik echt over loet nadenken, ligt eraan denk ik, als de meid een sexy bikini aanheeft denk ik dat ze het niet erg vind, als je weet dat je er een stijve van kan krijgen doe dan wel een boxer ofzo aan, dan kan niet het hele strand het zien. Als ze iets aan heeft dat iets meer bedekt, kijk dan niet. 

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 24, 2025

Hoii, 

om eerlijk te zijn vind ik het echt cute als jongens dat doen, miss beetje raar maar goed. Ik vind het altijd wel vlijend ofz. Dus nee ik vind het totaal niet erg.

fijn! want eig doe ik dat (bijna) altijd

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 24, 2025

Ik vind het in principe niet erg maar als het echt staren word is het wel vervelend. Of als ze helemaal met hun vrienden gaan praten enzo

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 25, 2025

hi, totaal niet erg, vind het wel spannend ofzo. Wel uitkijken dat ik niet teveel laat blijken dat ik het spannend en leuk vind, want dat kan zeker de jongen denken dat ie aan mijn billen mag zitten voelen

Kim

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 25, 2025

Hoii, 

Mooizoo😁 maar wat nou als jij een jongen heletijd ziet kijken..naar je billen en je ziet dat hij een stijve heeft zou je dan wat doen?? (Gebeurd echt niet bij mij ofzo🤪😁)

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • June 26, 2025

Ik zou dit nogal creepy vinden en er ongemakkelijk van worden al helemaal als die gast dan een stijve zou hebben en BLIJFT kijken. 1x is al oncomfortabel, de hele tijd is gewoon eng.

xx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 27, 2025

Ik keek er laatst nog naar :) als je het kan zien waarom niet?