Vraag

kijken naar borsten

  • 3 May 2022
  • 8 reacties
  • 911 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik ben er achter gekomen dat een jongen een stijve kreeg door mijn borsten. Ik vind dat niet zo leuk en nu als ik hem zie krijg ik een verkeerd beeld van hem. Ik ben 12 is het dan normaal dat jongens al geil worden van borsten? (Gelieve ook een paar jongen antwoorden)

Grt kapidi


8 reacties

Jongens kunnen er niet altijd wat aan doen. Hij hoeft er niet per se gevoelens bij te hebben. Dat ding leeft soms zijn eigen leven, hoe ongemakkelijk en kut dat voor een jongen ook kan zijn.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Het is heel normaal voor jongens om rond die leeftijd snel een stijve te krijgen. Het heeft waarschijnlijk niks met gevoel te maken. Het kan voor jou idd een beetje vervelend voelen, maar ik verwacht dat er niet zo veel achter zit. Je kan ook je ongemak delen met de jongen in kwestie, maar dat zal het ook waarschijnlijk een beetje ongemakkelijk maken. Een verkeerd beeld krijgen is niet nodig, want het is juist normaal. Probeer je er gewoon niet echt veel van aan te trekken, dan moet het goedkomen! Groetjes! xxx

Badge

kijk het is gwn geil als je knap bent en borsten hebt misschien is hij wel op je?

Badge

Heyy, ik snap dat je het vervelend vind, maar in de puberteit krijgen jongens heel snel een stijve, ook op willekeurige momenten. Hoe weet je trouwens dat het door je borsten komt? Staart hij echt naar je borsten?

Gr Hevin

Reputatie 2
Badge

Oké ik ben 12 

Een jongen kan niet een stijfe stoppen dat is onmogelijk maar het hoeft niet te betekenen dat hij seks wil

Ik snap dat je daar een bepaald beeld bij hebt 

Reputatie 1
Badge

Precies wat @xLisa zegt meestal gaat het van zelf zelfs soms op een moment wanneer het niet eens logisch kan zijn.

Gr. Jona (een jongen)

Reputatie 1
Badge +2

Kijk wij jongens kunnen op de lastigste moment een stijve krijgen zonder reden  dus kan gwn zij dat hij stijf werd van het denken aan iemand of gwn opeens

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, ik snap dat je het vervelend vind, maar in de puberteit krijgen jongens heel snel een stijve, ook op willekeurige momenten. Hoe weet je trouwens dat het door je borsten komt? Staart hij echt naar je borsten?

Gr Hevin

Ja ik zie hem soms kijken en ik hoorden het ook van zijn beste vriend

Reageer