Vraag

Kijken naar billen jongens in voetbalkleren

  • 5 September 2022
  • 16 reacties
  • 1206 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik kijk altijd naar jongens in voetbalkleren, vind ik erg opwindened. Iemand die dit ook heeft?


16 reacties

helaas niet

Badge

Ja echt heel erg die billen in zon broekje zijn echt geweldignnbb

Reputatie 3
Badge +3

Hallo

 

Ja, een beetje

Badge

Ben je een jongen of een meisje

Badge +1

Ik kijk altijd naar jongens in voetbalkleren, vind ik erg opwindened. Iemand die dit ook heeft?

Ja heb ik soms ook maar ben je een meisje of een jongen?

Reputatie 4
Badge +3

Wist niet dat meiden ook van de billen houde

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik kijk altijd naar jongens in voetbalkleren, vind ik erg opwindened. Iemand die dit ook heeft?

ik zelf niet, maar het kan wel iets zijn wat je kan aantrekken. Heb dit in het specifiek alleen eigenlijk nog nooit gehoord

Reputatie 2
Badge +1

Ja ik zit niet meer op voetbal maar als ik kom kijken bij een vriend dan kijk ik er wel naar

Hi. Ja ik vind dat ook heel mooi staan. Jongens in korte broek vind ik hot.  En sportkleren ook. Met kniesokken is ook sexy. Niet over de knieën maar er onder. Broekje wel kort zodat je de spieren ziet. En ik vind jongens in rokje of kilt zoals Julian12 doet helemaal too hot!  Echt sexy en stoer en ja wel aantrekkelijk.

Sjammetje xxxxx

Heb er eigenlijk nooit echt zo naar gekeken maar ik vind hotte jongens in sportkleding echt hot dus haha 

Oeeeee ik vind het echt hot als beetje gespierde jongens dan in een iets te kort korte broek lopen hè hè doeiii

Naar billen nee maar als jongen in de pubertijd even glueren wat iemand in huis heeft is heel normaal

Reputatie 7
Badge +17

@Tai6565 ja vooral als ze een beetje gespierd zijn en het shirt net iets te strak zit.

Jongens in sportkleding zijn sws leuk om naar te kijken

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey! Zelf vind ik voetbal wel de sexiest sport voor een jongen en ik kijk daar zelf ook naar zoals @tim16 al zegt met dat shirt, ik zou het zelf niet heel erg opvallend doen want dan gaan ze je raar aakijken.

Badge

Nee ik niet

Badge

Sws

Reageer