Skip to main content
Vraag

Kijken naar billen jongens in voetbalkleren

Ik kijk altijd naar jongens in voetbalkleren, vind ik erg opwindened. Iemand die dit ook heeft?

16 reacties

• 0 reacties
  • 5 september 2022

helaas niet

• 0 reacties
  • 5 september 2022

Ja echt heel erg die billen in zon broekje zijn echt geweldignnbb

Vraagverdiendeenantwoord
Forum|alt.badge.img+3

Hallo

Ja, een beetje

Forum|alt.badge.img

Ben je een jongen of een meisje

Forum|alt.badge.img+1
Anonymous schreef:

Ik kijk altijd naar jongens in voetbalkleren, vind ik erg opwindened. Iemand die dit ook heeft?

Ja heb ik soms ook maar ben je een meisje of een jongen?

anoniemqwerty
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 116 reacties
  • 25 september 2022

Wist niet dat meiden ook van de billen houde

Thomashelpt
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 104 reacties
  • 25 september 2022
Anonymous schreef:

ik zelf niet, maar het kan wel iets zijn wat je kan aantrekken. Heb dit in het specifiek alleen eigenlijk nog nooit gehoord

Kaasgenieter
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 2 oktober 2022

Ja ik zit niet meer op voetbal maar als ik kom kijken bij een vriend dan kijk ik er wel naar

• 0 reacties
  • 7 januari 2023

Hi. Ja ik vind dat ook heel mooi staan. Jongens in korte broek vind ik hot.  En sportkleren ook. Met kniesokken is ook sexy. Niet over de knieën maar er onder. Broekje wel kort zodat je de spieren ziet. En ik vind jongens in rokje of kilt zoals Julian12 doet helemaal too hot!  Echt sexy en stoer en ja wel aantrekkelijk.

Sjammetje xxxxx

• 0 reacties
  • 7 januari 2023

Heb er eigenlijk nooit echt zo naar gekeken maar ik vind hotte jongens in sportkleding echt hot dus haha 

• 0 reacties
  • 7 januari 2023

Oeeeee ik vind het echt hot als beetje gespierde jongens dan in een iets te kort korte broek lopen hè hè doeiii

• 0 reacties
  • 7 januari 2023

Naar billen nee maar als jongen in de pubertijd even glueren wat iemand in huis heeft is heel normaal

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4218 reacties
  • 7 januari 2023

@Tai6565 ja vooral als ze een beetje gespierd zijn en het shirt net iets te strak zit.

Jongens in sportkleding zijn sws leuk om naar te kijken

anoniemmeisje2010
Forum|alt.badge.img+1

Hey hey! Zelf vind ik voetbal wel de sexiest sport voor een jongen en ik kijk daar zelf ook naar zoals @tim16 al zegt met dat shirt, ik zou het zelf niet heel erg opvallend doen want dan gaan ze je raar aakijken.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 7 januari 2023

Nee ik niet

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 31 januari 2023

Sws

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen